Pfff, vandaag twee mensen elkaar verrot zien schelden omdat de ene niet snel genoeg aanschoof in de file… Honderden mensen gefrustreerd zien toeteren, begrijpen ze dan niet dat de file niet op miraculeuze wijze oplost van een beetje hoorngeschal? Een beetje sneeuw op de baan, een halfuurtje later thuis en de modale Vlaming zit alweer op z’n tandvlees.:tear:
Gelukkig nog het mooie zicht gehad van een troep kinderen die zich luidkeels joelend aan het amuseren waren.
Moest iedereen in de file nu eens 5 minuten uit de auto gestapt zijn om een sneeuwbalgevecht te houden… Het zou velen deugd doen, denk ik dan.
Misschien een idee voor een nieuw soort locale Songkran.:teeth:
Das juist Jelle,respect voor de medemens!
Nu moest ik je morgen niet meer zien op het Thailandforum,dan zal het waarschijnlijk binnen 2 maanden zijn.
Morgen is het voorlopig mijne laatste dag hier op het forum!(gezondsheidsredenen)
Wens je nog een prettig weekend toe en we spreken elkaar nog wel eens zeker?
groetjes;georges.:dag:
Alvast veel succes met de operatie, Gg. Wel even een vraagje; als je twee maanden thuis zit te herstellen zou je toch eigenlijk full-time op 't forum moeten kunnen zitten?
Nou ik moet zeker al 10 dagen binnen in het ziekenhuis,had tervoren aan de chirurg gevraagd ofdat ik na die 10 dagen kon compoeteren,zijn antwoord geen sprake van.
Moet veel platte rust hebben,had het liever anders gezien ,maar wat doet je er tegen,schoonekes luisteren wat de dokter zegt.
Misschien naar een paar weken dat het wat beter gaat,kom ik ff piepen.
In iedergeval ga met een bang hartje maandag naar de kliniek.
Ben vanmorgend uit mijn bed gebeld om 4:50am moest dringend opkomen ivb:sneeuwdienst(ze hadden niemand anders)wel de buitentemperatuur was om 5:30am -16°
Kan je verzekeren,dit kruipt niet in je koude kleren.
groetjes:georges.
Dat weet ik wel,ik was stom om mijn gsm op te nemen!
éénmaal ze je te pakken hebben,kan je er onmogelijk uit met één of ander excuse!
Nou heb toch flink aan deze dag verdiend(oproep=125 euro) +mijn uren die lopen!
Inderdaad ben er nog en had de post van George ff over het hoofd gezien gaat soms ook een beetje snel.
En meneer Dave het is met de Iphone App ook mogelijk om de temperatuur in Bkk of waar ook ter wereld te bekijken, als het een beetje klopt is het nu een graad of 26, en overdag een graad of 32, wrijf het er maar weer in lol2:zon02:
Zou best kunnen dat het nu zo’n 26 graden is…de airco staat hier binnen op 25 en is lekker koel.
Maar ik had nu best even in Nederland willen zitten hoor. Hoewel erg koud, is het toch wel erg gezellig met die kou…
We kunnen ff ruilen, jij hier en ik daar klaag absoluut niet hoor het heeft zijn charme’s en er is op te kleden maar T-shirt korte broek en slippers bevallen mij nu eenmaal beter…de meter staat inmiddels al op -10 dus het gaat weer goed vriezen vannacht…
Kou moet ook niet te lang duren…even is niet zo erg… Maar met die sneeuw zal het nu ook wel een zooitje zijn in de straten…
Hoop dat Ajax morgen wel doorgaat, dan kan ik iig nog ff voetbal kijken…
Hoe staat het met de USA-plannen voor 2012 Jan ?
Die sneeuw troep dat hoeft voor mij niet het vriezen mag van mij wel aanhouden geen problemen mee, geen USA plannen meer de vrouw gaf als antwoord “dat is ook ver vliegen” dus waarschijnlijk slaan we een jaar over ff praten op het werk of ik dan volgend jaar extra lang kunt gaan :cheer: