Met welke maatschappij vlieg je Ronald en wat ga je allemaal bezichtigen?
Zoals in een ander topic al aangegeven, gaan we eerst een kleine week naar Chiang Mai en daarna gaan we naar de schoonfamilie in Nakhon Ratchasima.
We vliegen met Etihad.
Ha zo je gaat nog naar Korat,wel als je daar in de geburen bent Ronald dan kan je eventueel de mooie Phimai Temple bezoeken. Dit is een bekende Khmer tempel op ongeveer 50 kilometer ten noorden van Nakon Ratchasima.
In de stad zelf valt er eerlijk gezegd niet veels tezien,buiten de vele restaurantjes,en grootwarenhuizen.
Dank voor de adviezen George, maar mijn schoonfamilie woont er en ik ben er al meerdere malen geweest.
Mijn vrouw is nu bijna 1 jaar in Nederland en zoals nu de planning is, gaan we veel op familie bezoek. Afgelopen augustus zijn we getrouwd en alleen haar zus was er bij. We gaan dus de gehele familie rond, met ons trouwalbum…haha.
Daarnaast onderhoud mijn schoonvader “onze” grond en daar zullen we ook nog een aantal daagjes vertoeven.
Verder willen we ons huwelijk ook in Thailand registreren en moeten dus ook nog even bij het ministerie van buitenlandze zaken langs, in Bangkok.
Ook staat er nog een bezoek aan de tempel in Nam Nao op de planning, waar we voor Bhuda zin getrouwd.
We gaan ons dus niet vervelen…haha
Zo meteen het vrouwtje van school ophalen (inburgering Nederland) en dan is het vakantie tijd.
Nou mooie vooruitzichten Ronald,wens je een heerlijke tijd toe in het land van de glimlach!![]()
Zelf moet ik nog vier nachtjes slapen en dan richting ziekenhuis,zie er al naar uit!(zwarte humor)
Je zal er wellicht beter uitkomen, dan dat je er in gaat…dus misschien toch iets om naar uit te kijken?
Ik wens je in ieder geval veel succes en ik lees het wel, wanneer we weer terug zijn.
:chin:Avond,paar dagen druk geweest nu al weekend(ja het is pas Donderdag)lekker 3 dagen rustig aan .:slapen::slapen::slapen:
:chin:hier aan de toog blijft het ook wel rustig:dag:
De mensen houden hun winterslaap Fransjes!lol2
In iedergeval zondag is mijn voorlopige laatste dag hier op het Thailandforum,zal het forum wel heel erg missen.
groetjes:georges.:dag:
Terug van een wandeling… in 4 uur tijd is hier 10 cm sneeuw gevallen ![]()
Hier in Belgie is er 1 meter sneeuw gevallen!lol2
Beter! Dat wil ik ook…
Dus deze berichtgeving klopt dan ook niet Georges?
Wat denk jij Zaan,natuurlijk is het hier bij ons in Belgie aan het sneeuwen 5cm en geen meter! ha ha h a!
Wou je ff uit je kot lokken! en het is me gelukt!lol2
Vraag me af waar mijn beste vriend Jan,(somtampoepala) zit?
Misschien heeft Jan de lotto gewonnen en is hij stiekem met de familie naar Thailand afgereisd?
Ach, het zou natuurlijk toch kunnen dat er bij jullie veel meer lag?!
:chin:avond,een beetje sneeuw in Nederland en het trein verkeer rijd al bijna niet meer autos staan stil kilometers file te triest voor woorden .:mad:
Als er ook maar 1 vlok sneeuw valt vergeet de meerderheid acuut hoe je ook al weer moet auto rijden…!?
:chin:Georges nog maals heel veel sterkte de komende tijd in het ziekenhuis en het herstel daar na houd je taai :chin:
tsja nog 3x slapen en het is zover,heb nog in de rapte een nieuwe peiling voor februari gezet in het reiscafe!