Thailand zever-topic: Aan den toog

Vanavond de nacht op,spijtig genoeg in de kou werken.
Wat staat er op programma, wel 3 tremelwagons lossen met stenen op de lijn Antwerpen/Essen.

Nou wens je heel mooi weekend toe Dirk,en geniet van het uitzicht in Krabi.

:chin:Goeie middag iets raars misschien ik heb steeds het gevoel als ik op wereldwijzer ben geweest of ben dat er rommel naar mijn computer wordt gestuurd op eens wordt mijn computer trager of gooit hij de verbinding weg en hoor mijn computer vol op draaien geld ook als ik op een andere computer in log heeft er iemand hier ook last van.
heb wel een goeie virus scanner dacht ik.:chin:

Had dit ook met Internet explorer,Fransjes,ben overgeschakeld naar google croome.(het surfen op wwz gaat ook sneller)

:chin:Ja als dit is dan ga ik dat zeker zo doen maar dit is toch niet zo als het hoort .
Georges sterkte in avond als je nog moet werken is dit nu wel verantwoord ivm met je rug?:question:

Ja George ik hoor je toch al enkele tijden sukkelen met de rug maar het werk wat je verricht daar eigenlijk niet geschikt meer voor is, geen mogelijkheid tot andere positie binnen het spoor

Normaal niet Fransjes,maar we sleuren ons wel door vanavond.
Zal eerlijk gezegd blij zijn dat ik morgenvroeg thuis kom.
Nou je moet het maar eens proberen met google crome,of firefox?
groetjes en tot morgen misschien.
georges.

Firefox is ook een uitstekende web browser gebruik al jaren geen explorer meer.

Download naar mozilla Firefox : Download Firefox-browser – Snel, privĂ© en gratis – van Mozilla

Nou bedankt Cindy,
Hopelijk ben ik snel te been na de operatie, om de mensen te helpen hier op het Thailandforum.
Het is al welletjes geweest de 3 afgelopen jaren,het zou mogen ophouden met al die ongemakken.(2x geopereerd aan de schouder,2x geopereerd aan de buikspieren,1x liesbreuk en nu een rugoperatie waar ik eerlijk gezegd een beetje bang ben)

Die mogelijkheden bestaan Jan,maar dan moet ik verder van huis werken,nu ben ik maar 5 minuutjes van mijn werk verwijderd.
Nu soms is het wel zwaar werken,maar dat moet je in princiepe wel bijnemen,we hebben ook dikwijls nachten dat we gewoon niets doen.lol2

Het was even bijlezen
 Maar het gaat ongetwijfeld helemaal goed komen Georges, straks kun je weer een balletje trappen met de locals @ Lumpini :wink:

hoe is met alle mensen in het koude nederland of belgie? nog overlast gehad van de sneeuw of ijs op de autoruiten?

Gelukkig een vrij dag vandaag na een heel weekend arbeid, maar volgens de TT berichten iig veel vertraging op de weg en ja straks ff de deur uit om boodschappen te doen en zal de krabber moeten gaan hanteren cut zooi.

Hier in de Zaanstreek is er bijna geen sneeuw gevallen, de straten zijn alweer helemaal schoon en wat op de autoruit zit veeg je er zo af :smiley:

Nou als ik hier ff naar buiten kijk is het momenteel -0°.
Ook ik heb vandaag een dagje verlof genomen,moet nog één en ander wat regelen.

:chin:heet dat niet gewoon staken?lol2

Neen moest ff naar het ziekenhuis vanmiddag,had een afspraak op deze dag.

Blij dat ik over een aantal daagjes in het warme Thailand ben
brrrrrrrrrr en dan moet de winter nog beginnen.

Nou Ronald,wens je nog een aangename reis toe,en laat nadien iets van je horen hoe je reis is bevallen!!

Zal ik zeker doen.
Ik hoop in ieder geval, dat ze het weer in België goed hebben voorspeld en dat het inderdaad pas vanaf zondag gaat sneeuwen.

Zaterdagavond zijn we weg.