:chin:Avond,leuk dat Dirk weer lekker mee doet :dag:
Soms zijn er twee open !:chin:
Loop meestal/altijd met de vrouw mee(Thai pasport) maar laat het haar toch eerst even vriendelijk verzoeken(respect) zowel in als uit.
Indien het zeer druk is leiden ze je naar de tweede .:chin:
:chin:morgen,bijna weekend heerlijk ga het denk ik rustig aan doen of heeft iemand nog een leuke tip.:beef:
Dan heb ik me dat toch goed herinnerd.
Thx.
Is een optie, maar we zijn met 3 niet Thai en 1 Thai, maar we kunnen het altijd proberen natuurlijk.
Thx voor de tip
Een leuke tip voor jou heb ik niet, maar ik weet wel wat ik ga doenā¦hahaha
De zomerkleding :was:, want over een paar dagen is het zover :vak01:
ik heb het geluk dat ik het de ramen aan zowel de voor als achter kant van de woning kan open zetten en gebruik de airco dan ook (bijna) niet :vak02: en met de ramen open ook geen last van geluids overlast het enige wat ik 's nachts hoor zijn krekels :slapen: en 's ochtens apen :wub:
Ennnn de muggen ?
voor alle ramen en voor de deur zitten uitstekend sluitende horren, ik heb hier in mijn huisje (nog) helemaal geen last van muggen of andere insecten, uiteraard hou ik de boel wel netjes schoon om insecten ook zo min mogenlijk behoeften aan een bezoek aan mijn huis te geven
Energie kosten naar benedenā¦daar verkopen ze met name in Bkk energy saver plugās voor. Zien er ongeveer zo uit http://www.boondee.net/electric-power-saver/index.html zo rond Sukhumvit 4 worden ze verkocht.
Goede middag vrienden,
Wegens gezondheidsredenen zal ik een tijdje niet op het Thailandforum aanwezig zijn.
Op 6/02/2012 moet ik een rugoperatie ondergaan,weet eerlijk gezegd niet wanneer ik terug aktief op wwz ben.
Schat ongeveer een maand of 2-3 dat ik buiten strijd ben.
groet:georges.
Georges,ik wens je n spoedig herstel en hoop da je na de operatie terug de āoudeā wordt,vrij van alle rugpijnā¦en dan begin je maar es te kijken voor een ticket heā¦want alweer te lang geleden voor jouw doens⦠Tbeste he makker
Nou Bedankt voor je berichtje Asiaman,het is al van verleden jaar Juni geleden dat ik nog eens naar Thailand op vakantie geweest ben.
Ja had nog in augustus(2011) een buik operatie laten uitvoeren alsook nog sukkelde ik met rugproblemen die me beletten om op vakantie tegaan naar Thailand.
Heb al ondertussen 2x een epidrale spuit gehad in de rug,maar vanmorgend zijn ze āeindelijkā tot de constatie gekomen dat er niets anders opzit om me te opereren.
Dacht dat zal wel nog een tijdje duren voordat ik onder het mes moet,neen hoor de operatie ligt al vast op 6/02/2012.
Moet ongeveer 10 dagen in de kliniek verblijven,alsook volgens de chirurg zal de operatie zoān 4 a 5 uur duren.
Nu een datum opplakken kan ik niet(herstelperiode zal ongeveer 5 a 6 maanden duren)
:chin:Ga je goed in Thailand en denk aub af en toe ook even aan de achter blijverslol2:vak02:lol2
:chin:Heel veel sterkte Georges is wel een behoorlijke ingreep :dag:
:chin:Waarom gebruik je niet een Patlom (ventilator)is veel zuiniger dan een airco.sok di (succes)
:chin:morgen (middag) Dirk hier gaat het de komende dagen vriezen graatje of 5 onder nul zullen we ruilen ik naar Thailand en jij in de vries kou:vak02:
sorry Frans, ik begin net een beetje aan deze heerlijke temperaturen hier te wennen, al ben ik momenteel wel mijn aftersun aan het zoekenā¦
ik denk dat ik even snel naar de 7/11 moet :vak02: