georges, succes met je operatie en het herstel! (dat is toch deze week?)
voor de rest: geniet van het lekkere winterse weer in Europa, en van de warmte in Thailand. ik ga zo lekker het zonnetje in, ijsduiken ![]()
georges, succes met je operatie en het herstel! (dat is toch deze week?)
voor de rest: geniet van het lekkere winterse weer in Europa, en van de warmte in Thailand. ik ga zo lekker het zonnetje in, ijsduiken ![]()
Morgenvroeg moet ik binnen lieve Jenny!
aanmelden om 8:30am
operatie is gepland om 10:00am
Dus vandaag is mijn voorlopige laatste dag op wwz.
Succes, beterschap en sterkte Georges!
Voor de rest een fijne zondag allemaal…
Nou bedankt voor je berichtje,Cindy.
Hopelijk kom ik snel terug op wwz,kan het eerlijk gezegd niet missen,de mensen die dezelfde passie delen zoals mezelf namelijk “Thailand”
Groetjes en maak er nog een gezellige zondagmiddag van,Cindy!
georges.:dag:
Nogmaals sterkte morgen Georges !!
Bedankt voor je steun Dave!
Wel heb juist gezien op teletekst dat Ajax heeft verloren,spijtig dat ik je geen beter nieuws kon mededelen Dave!
Denk eerlijk gezegd dat voor het kampioenschap,Ajax er een kruis kan overmaken,had het liever anders gezien.
Nou Dave,nog een aangename avond en drinkt er één van mij aan den toog!
groetjes,georges.:dag:
helemaal mee eens en dit was dan ook een van de grootste redenen voor mij om naar thailand te verhuizen
Georges heel veel succes straks in het ziekenhuis en een zeer spoedig herstel
Pas maar op, we komen je zo achterna… lol2
Nog 6 maand en we zijn der weer,binnenlandse vluchten zijn geboekt bij AA,het gekke van de zaak is dat AA speciale prijzen deed maar geen melding maakte ervan ( we zijn nochthans ingeschreven op de nieuwsbrief en krijgen geregeld melding van koopjes ) , mijn lady merkte het al surfend op.
BKK - CEI enkel 24.40 euro pp - all in
CNX -BKK enkel 24.40 euro pp - all in
leuk meegenomen !:chin:
Wel nu vandaag toch weer ff zitten zoeken(bloed kruipt waar het niet gaan kan) vertrek zo 09-08 t/m 02-09 wel rechtstreeks ff een prijs va euro 970,- ex p/p had het na 2 site’s wel ff gezien vorig jaar voor 685,- ex p/p :mad::mad::mad:
Heb bij Austrian geboekt ± november 2011 , 626 euro voor 3 weken in juli 2012
Jelle ik denk niet dat jij en Natie behoren tot die grote groep mensen die mij hebben
geïnspireerd om nederland te verlaten :beef:
Daar drinken we wel eens eentje op onder de Thaise zon… ![]()
Btw, de hele maand april verhuis ik even naar Nederland. Ik mag mijn stage voor de koksopleiding doen in Cadzand. Nou sjeg, éééénig!lol2:chin:
Ben op zoek naar een goedkoop pensionnetje of appartementje. Moest iemand iets weten…:chin:
Dus je gaat Koninginnedag vieren, maar heb je al een visum en werkvergunning aangevraagd? 55555555
Dacht er eigenlijk aan om AWOL te gaan: underground, no permit, heavy bribe…lol2lol2lol2. Maakt niet uit, Is maar een korte trip terug tot aan de grens. Met een beetje geluk zetten ze me het land uit met een C-130, heb ik dat ook al weer eens meegemaakt.lol2
Kijk maar uit want het bangkok hilton is een 5 sterren hotel in vergelijking met de Nederlandse gevangenissen
Als kleine baco ben ik nog op vakantie geweest in cadzand
lol2lol2lol2
Ik ook, mijn oma woonde daar tot 15 jaar geleden. Nu zit ze in een rusthuis in Terneuzen…:mad:
:chin:middag,het is maar fris en koud hier in Nederland verder hoop ik dat alles geslaagd is bij Georges in ziekenhuis