[ame]- YouTube
[ame]- YouTube
Om een beetje in de sfeer te blijven :cheer:
Leuke clipjes⊠zonder geluid dan.
Vooral die 2e is erg, met dat deuntje van Jose - I will follow him.
Feit dat ik het herken is misschien nog wel veel erger⊠![]()
[quote=âzaan, post:13062, topic:69058â]
Leuke clipjes⊠zonder geluid dan.
Vooral die 2e is erg, met dat deuntje van Jose - I will follow him.
Feit dat ik het herken is misschien nog wel veel erger⊠![]()
Hahaha is bij ons 1 x in de 2 ĂĄ 3 weken feest hoop Thaise en dan maar zingen(karaoke) eten en drinken :cheer::cheer::cheer::cheer:
Ik zal nog even moeten wachten tot juniâŠ
Nou toen ik dit liedje hoorde op mijn mp-3 speler begonnen de herineringen weeral naar boven te komen.(ex-vriendin)de laatste dagen heb ik het heel zwaar te verduren met de breuk van onze toemalige relatie.
Tsja het leven gaat voort zeker?
<div class=âlazyYTâ data-youtube-id=â3YnfCH7LNcMâ data-width=â480â data-height=â270â data-parameters=âfeature=oembed&wmode=opaqueâ></div>
:chin:morgen,drukke dag voor de boeg maar allemaal weer voor de>>> spaarpot :vak02:
laat op de dag zal ik nog even aan schuiven:dag:
Zie dat je spaarpot maar niet open barst Fransjes!lol2
:chin:Zijn we weer nee Georges mijn (geld)spaarpot gaat maar niet vol haal er tussen tijds weer veel te veel uit maar dat word als het goed is weer goed geinvesteerd:wub: huisje boompje en de rest:kus:
Nou ik heb vandaag nog een factuur van Etihas gekregen,moet nog 509euro opleggen.
Dan denk je dat je voor alles bent verzekerd,maar blijkbaar niet als ik de factuur doorlees.
Voor de implantaat die 1500euro koste,moet ik 1/3 van het bedrag ophoesten.
Voor die prijs heb je al een ticket naar Thailand.
Dat beloofd als ik aan mijn ruggewervels wordt geopereerd.
groetjes:georges.
:chin:En mag je deze operatie ook in Thailand laten doen misschien scheelt het dan geld zit je gelijk op de goede plaats om bij tekomen na deze operatie. ieder geval veel sterkte .:vak01:
hallo iedereen, ik ben weer terug online en met mij gaat alles goed de reden voor mijn afwezigheid was dat ik het nogal erg druk gehad heb de laatste maanden, huis verkocht, zaak verkocht, alle finaciele zaken geregeld, verzekering geregeld nieuwe woning zoeken en gevonden heeft veel zweet druppeltjes gekost allemaalâŠmaar het resultaat is precies zoals gewenst⊠ik ben intussen inwoner van Ao Nang (Krabi) in thailand, en heb nu ook weer vrije tijd genoeg dus zal wel weer regelmatig online te zien zijn
ik zou zeggen doe iedereen maar eens wat te drinken van mij en doe mij zelf maar een lekkere koude chang :cheer:
Hoi Dirk,we hebben je erg gemist hier op het Thailandforum.
Nou dacht eerst dat je een woning ging zoeken in Chiangmai?Maar Krabi is ook een mooie plaats om te vertoeven.
Moet jij ook om de 90 dagen het land uit Dirk?
:chin:Heel fijn dat Dirk weer te recht is maakte me toch wat zorgen
ieder geval heel veel succes met je groote stap in Thailand en ga er voor:dag:
:cheer::cheer::cheer: Hey Dirk!:cheer::cheer::cheer:
Fantastisch nieuws, een dikke proficiat, kerel!
Grts,
Jelle
Ja top :cheer: kreeg eindelijk vanmiddag een respons van Dirk op mijn PB van een tijdje terugâŠ:vak02: de beste man heeft het voor elkaar :vak02:
Wie wordt de volgende die zijn biezen gaat pakken richting Thailand?
Wordt het Fransjes,of zal het onze goede vriend Jan zijn?
Ha Ha Ha de eerst komende jaren nog niet eerst de kidâs wat groter/volwassener.
Nou ik vind het toch spijtig dat je dit jaar naar Amerika op vakantie gaat,Jan!lol2
Dat is ook mijn argument⊠![]()
fransjes:2/1
Jan: 20/1
andere zoals,georges,Jelle,Frank,Zaan,Rik, in de pruimentijd:100/1