Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Zal aan je denken maar Zondag moet ik ook al weer op pad naar het Noorden van Nederland dus heb ook eigenlijk alleen maar Zaterdag.
ps hoewas het met je lot afgelopen nog een goeie prijs gewonnen:dag:

Voor de meesten hier is het weekend alweer begonnen…helaas moet ik morgen nog werken, zondag ook ff een aantal uurtjes en dan nog de hele week t/m vrijdag… Volgende week zaterdag lekker voor 3 dagen mee op onze eigen River Kwai tour met een nacht op het Floatel…even Bangkok uit. Geen vakantie dus maar een inspectietripje, hard werken dus :slight_smile:
Vandaag bezoek gehad van een oud-collega, en over 3 weken komt er een oud-teamgenoot van voetbal langs, leuk om weer even wat bekenden te zien…
Hier nu tijd om te slapen, want over 5,5 uur gaat de wekker weer. Allemaal prettig weekend daar in NL/BE !

Dave ,

Ik werk reeds meer dan 35 jaar elke zaterdag, zondag en elke feestdag ( buiten de andere vijf werkdagen) … en ik leef nog maar er begint slijtage aan het koetswerk te komen 55555
Misschien tot in juli ! ennnnnnnnnnnn bedankt voor AA .

Nou Dave,maak er nog een gezellig weekend van,ff doorbijten en nadien kan je met een lekkere coctail wat uitrusten in Kanchanaburi.:slight_smile:

Cathay is tot nu toe de meest prettige maatschappij waarmee ik naar het ā€˜oosten’ ben gevlogen. Vloog toen via HongKong naar Singapore. Vliegveld is ok maar ligt ook aan de tijd die je moet wachten en de tijd (lokaal) dat je aankomt. Bij m’n terugvlucht vloog ik rond middernacht en was vrijwel alles dicht.

Goedemorgen vrienden aan den toog,heb een zware nacht gehad(werk) vanavond terug op tot maandag.
Nu als ik ff naar buiten kijk,zie ik dat het hier bewolkt is in het noorden van Antwerpen en dat er weinig mensen passeren op straat.
Geef mij maar de gezelligheid van Thailand,warme temperaturen en de vriendelijke lach van de mensen aldaar.
groetjes en maak er nog een gezellig middag van.
georges.

Ik kom 6:30 am lokaal aan dus denk dat er wel iets open is dan. Hoef me slechts twee uurtjes te vermaken voor vertrek naar BKK

Nou met Cathay heb ik nog nooit gevlogen,hoe is daar de service aan boord?
Wat vraag men tegenwoordig voor een ticketje naar Bkk?

Ik heb vorige week geboekt bij Cathay voor a.s. donderdag en betaal 515 euro. Wordt voor mij ook de eerste keer met hun, ben benieuwd vlieg doorgaans met Egyptair of een rechtstreekse met Eva

Nou wel een leuke prijs,spijtig dat ze niet rechtstreeks naar Bkk vliegen.
Hoe ver is het nog vliegen van Hong Kong naar BKK?

Van Hong Kong naar BKK duurt drie uurtjes maar er is ook een uur tijdverschil. Ik vlieg om 09:10 vanuit HK arriveer om 11:05 in BKK

Ik heb er meerdere keren mee gevlogen en moet zeggen het is een prima maatschappij om mee te vliegen hoor!. Ik heb nu voor de aller eerste keer 2 tickets geboekt bij Swiss Air voor een mooie prijs (we vliegen 17-08 ) Nu eens kijken hoe dat bevalt.

Nou Rik,ik heb al met Swiss air gevlogen,niets op aan te merken(goede service aan boord),overstapt(tijd) bedroeg als ik me kan herrineren 2 uur.

Goed om te horen George! We hebben op de heen weg 1 uur en 20 min en terug 1 uur en 30 min. Niet te veel wachten :cheer: Kan haast niet wachten om terug te gaan is dan alweer 1 1/2 jaar geleden pfff

Nou vond het eten aan boord uitstekend,qua vriendelijk was het ook snor.
Ja dat kan dat er 1uur 30min wachttijd tussenzat(mijn geheugen is een zeef)lol2
Nu ze zien niet meer of minder op een glaasje whiskey aan boord,qua entertainment viel ook best mee.Wanneer ging je weer naar Thailand Rik,en voor hoeveel dagen?

Goed om te horen George we lusten wel een borrel onderweg haha
We vliegen 17-08 en dan 09-09 weer terug (ruim drie weken) We hebben nog geen idee wat we allemaal gaan doen maar dat komt vanzelf wel als we daar zijn. Er staan een paar dingen vast familie in Bak Dong (khun Han) en familie/vrienden in BKK en natuurlijk Koh Samet :vak02: Zitten ook wel te denken om naar Udon Thani te gaan om daar wat vrienden op te zoeken.

Oja en natuurlijk een borrel en hapje eten met Dave in BKK :slight_smile:

:chin: middag zie dat er weer vol op plannen zijn van onze gasten om naar Thailand af te reizen .
Deze middag ben ik in groningen en dinsdag ga ik weer richting Eindhoven hoop snel toch ook af te reizen naar Thailand .:zon02:>>>

Groningen Frans? Wat is daar te doen? Jij nog geen plannen om weer terug te gaan dit jaar Frans?

:chin:wat lopende zaken af handelen en ben van plan maart weerrichting Thailand te gaan maar heb het nu al teveel moeten uit stellen
groetjes fransjes

Ok Is voor ons ook alweer veel te lang geleden maar nu om iets naar uit te kijken >>>:vak02: