:chin:middag, even vrij zie dat er weer bedrijvigheid is hier aan de toog op naar de 13000 berichtjes hier aan de toog
schrijf fout groningen aangepast
Wat ook een pluspunt is:je zit maar 75meter verwijderd van het rokerslokaal.
George heb gij zulke lange sigaretten dan lol2lol2lol2
Hoi Janneman!,ha ha h a! neen,ik vindt het ideaal dat je éénmaal uit het vliegtuig bent gestapt dat je meteen aan de linkse kant de smokerslokaal vindt!Je weet ik ben een kettingroker die zijn aantal nicotine moet hebben!.lol2
http://static2.ad.nl/static/photo/2011/14/10/2/20110120180531/media_xl_593327.jpg
:chin:morgen,Thailand vriend( in)nen ben in de loop van de dag weer richting Eindhoven het heeft aardig gevroren van nacht ja nu verlang ik wel naar de warmte van Thailand.:zon02:
Hoi vroege vogel!lol2
Goedemorgend Fransjes,ja ben ook al lang op,zodadelijk âweeralâ gaan werken,je wordt er zo moe van(juist van het werken!lol2)
Maak er nog een gezellige koude dag van,en tot strakjes misschien.
groetjes:georges.:dag:
:chin:Krijg je geen verlof met de vorst is dat niet te koud om aan het spoor tewerken.lol2:vak02:lol2
:chin:zo ik maak de 13000 ook maar vol feestje:cheer::cheer::cheer:
Hier geen vorst in Bangkok afgelopen nachtâŠwel de eerste regen weer gezien sinds 2,5 a 3 maandenâŠwas bijna vergeten wat regen was ![]()
Nu bewolkt, maar droog en een graadje of 30 ![]()
Kost je wel een rondje, Fransjes !
Is voor ons reisgezelschap geen pluspunt, maar voor anderen zou het dat kunnen zijn
Vanmorgend was het -5 aan de grond,het was echt bibberen komt dan er nog eens bij de wind van de treinen die voorbijrazen(echt geen aangename temperaturen om in te werken Fransjes.
Nou vanavond de euromillions winnen,en dan bye bye Belgie!lol2
Was het maar 30° graden ,Dave?Dat is ook gene vette!lol2
En altijd maar inpeperen dat het in Thailand warm is!lol2
:chin:avond weer in de buurt van Eindhoven voor de rest van de week maar Georges mocht je wat winnen vergeet je wereldwijzer thailand vrienden niet.
succes een ieder geval:cheer::vak02::cheer:
Goede morgen iedereen!
Heb een paar dagen een druk leven,zal ietsjes minder aanwezig zijn hier aan den toog of elders op wwz!
Drink er ene op mijn kosten aan den toog!
ps: wel een gewoon pintje,voor whiskey moet je wel ff bijpassen ben niet Jr, ROCKERFELLER! ha ha h a!!!
:chin:Dus geen grote prijs gewonnen of ben je verhuis plannen aan het maken ?:dag:
De kriebels waren te sterk, vertrek volgende week weer naar Chiang Mai >>> Iemand ervaring met tussenstop in Hong Kong ? heb leuke aanbieding met Cathay Pacific genomen. 515 euro.
:chin:zo het weekend is weer begonnen nog geen plannen .maak er maar weer iets moois van een ieder:dag:
Nou ik moet morgen zaterdag en zondag de nacht op(werk)dus zal er niet veel van genieten van het weekend,Fransjes!:dag: