Thailand zever-topic: Aan den toog

Ja helaas al weer terug, maar heb al weer geboekt voor 12 mei a.s. voor 474 euro retour bij Egyptair

Olav

:chin:dat is alweer zo 12 mei gewoon ook hier genieten van de dingen die je hebt
groetjes Fransjes

Nou dat is toch wel een sterke prijs,Olav!!

Klopt maar is slechts een trip van 10 dagen. Dan weer wachten tot juli voor een wat langer verblijf. Heb ook daar al voor gezocht maar geraak nauwelijks onder de 700 euro.

Normaal boek ik altijd voor de maanden(februarie,mei en oktober)voor deze maanden vind je steeds goedkope tickets dan in juni ,July en december.
Ik heb het geluk dat ik niet gebonden ben,aan een collectieve vakantie,kan steeds mijn eigen afreis datums kiezen.

Vandaag even langs geweest, natuurlijk vanalles gekocht wat je waarschijnlijk niet nodig hebt. Maar toch…

Ze hadden daar tot mijn grote verrassing mijn favoriete koffie te koop.
De Ginseng Coffee van Djenggot :cheer:

Nou goed om te horen om weer iemand op weg te helpen en ja wel alleen het broodnodige kopen :chin:

Het is hier rustig aan den toog,zal mezelf een black label inschenken op kosten van de zaak!

Goedemorgen allemaal,

Nog steeds niet over de kater heen dat ik weer terug ben, mis vooral mijn vriendin natuurlijk :crybaby:

Welkom in de familie,ik mis Thailand ook.lol2

:chin:ja daar heb ik ook last van :vak02::cheer::zon02::wub::wereld:>>> Thailand/Cambodja

:chin:ben momenteel in noord nederland de :zon02: doet goed zijn best wel fris maar het is zeker niet ongenaam
Georges nog plannen voor de middag?

Een paar horror filmpjes kijken die ik gehuurd heb in de videotheek,voor de rest kalm aan doen.
Op tijd en stond een goede whiskey(black label)drinken.

:chin:Georges als je nog weg kan naar Thailand er zijn nu wel veel aanbiedingen .maak er verder een mooie avond van doe wel een glaasje mee
groetjes Fransjes

:chin:morgen,kan de slaap niet goed pakken even naar de toog maar daar is heel de avond ook niet veel tedoen geweest zie ik

Hoi Fransjes,als het je een troost kan zijn,zelf heb ik ook geen oog dichtgedaan vannacht,heb juist 2 uurtjes geslapen.

:chin:morgen georges ik verblijf voor een paar dagen in het gronningen voor wat werk dus een ander bed slaapt altijd anders normaal geen probleem mee kan over al slapen maar af gelopen nacht juist niet
en nog gekeken naar een vliegticket bkk?>>>

Ik boek mijn tickets via http://www.connections.be/Home.html.

Ik stuur hen een mail met mijn mogelijke vertrek en retour datums en krijg dan een mail terug, met de op dat moment “beste” prijzen.

Ik vlieg over een paar weken voor €532 van Brussel naar Bangkok en heb in Abu Dhabi een tussenstop van ongeveer 2 uur. Zowel op de heen als terugreis.

Goede prijs, tussenstop op Abu Dhabi? Vlieg je dan met Etihad? Hebben wij de eerste maal mee gevlogen. Goede service, wel een #@&-luchthaven om je tussenstop te doen. Maar is de prijs zeker waard :wink:

Wij vliegen inderdaad met Etihad.
En voor een tussestop van ongeveer 2 uur vind ik de luchthaven wel gaan.

Een keer de benen strekken, een boodschapje of boodschap doen en de tijd is voorbij.