Overigens stopt Air Asia X ook alweer met vluchten tussen Azie en Europa…
AirAsia X pulls out of Europe
http://www.traveldailyasia.com/AsiaPacificNews/Detail.aspx?Section=14081
Overigens stopt Air Asia X ook alweer met vluchten tussen Azie en Europa…
AirAsia X pulls out of Europe
http://www.traveldailyasia.com/AsiaPacificNews/Detail.aspx?Section=14081
zeg kan je dan niet in Mei naar huis vliegen,Dave,de tickets zullen wel stukken goedkoper zijn.
:chin:Kan je werkgever niets iets regelen op de vakantie beurs of navraag doen bij de Emirates het verschil is gewoon absurd volgens mij klopt er iets niet bij de Emirates in de computer.:dag:
Manager is vanochtend alweer terug gekomen uit Nederland… Valt me sowieso op dat tickets vanuit Thailand naar Europa vrij prijzig zijn. Emirates is in mei ook reteduur…
EgyptAir is in mei hetzelfde als juni of september, dus mss moet ik dat toch maar eens uitproberen…
:chin:Sorry Dave het verschil is wel heel gortig zou niet weten waar aan dit licht.
ben morgen op de beurs zal eens na vraag doen.>>>
Tickets zijn sowieso duurder dit jaar betaalde namelijk vorig jaar 685 met China als ik nu in dezelfde periode kijk zijn ze 1003 en met EVA iets van 845.-
Mss dat de aanbiedingen nog komen…als straks blijkt dat de bezetting achterloopt, zal dat wel gebeuren… Weet alleen niet of ik daarop wil wachten…
Wanneer had je vorig jaar geboekt Jan ?
Vorig jaar in deze maand Dave daarom vindt ik het zo tegenvallen althans de prijs van China die is gewoon bijna 400 duurder een exhorbitant verschil vindt je niet…
:chin:Dave hoe is het nu in Bangkok nog leuke plannen voor het weekend is er ook iets te merken van de terreur dreiging op westerse doelen.
het reis advies naar Thailand is hier ietsjes aan gescherpt.
:chin:Dave bij je oude werkgever zag ik ticket in juni 800 euro 3 maand ticket .bkk -ams>>>
Dave kan dat gezicht van Gaston niet meer zien vermoed ik lol2
:chin:ja dan geef ik het ook maar op heb mijn best gedaan:slapen:lol2:slapen:
:crybaby::crybaby::crybaby: ben weer terug in het koude nederland na 5 weken prachtig Thailand
Olav
:chin:welkom terug en alweer plannen om terug te gaan:zon02:>>>:zon02:
Nu alweer terug ???
Vind 800 eurootjes behoorlijk aan de prijs…denk dat het maar EgyptAir wordt voor 636 euro…
:chin:volgens mij stond die 800 voor egypt air maar als je voor 636 kan vliegen snel boeken en niet verder meer kijken succes>>>
Ja, denk dat ik vlucht volgende week maar vast laat leggen…ben er alleen niet uit wanneer het precies wordt, juni of september. Even uitrekenen wanneer ik uiterlijk het land uit moet… En weet iemand hier zo wanneer precies het EK is ? Sorry, ben moe, en zelfs te lui om even te googlen…dit berichtje kan er nog net af…
:chin:Ek begint in juni en finale is 1 juli of je kijkt tussen de Nederlanders of tussen de Thai ik zal voor het laaste kiezen maar daar bemoei ik me verder niet mee.:cheer::vak02::zon02:
ps weltrusten:slapen::slapen::slapen:
Misschien doe ik het wel half/half…2 wedstrijdjes in Nederland en de finale tegen Duitsland hier in Thailand ![]()
Thx !