Goedemorgen vrienden van het eerste uur,zodadelijk weeral gaan werken,maak er nog een gezellige dag van en misschien tot straks!
groetjes:georges
:chin:avond ben gebroken wat een dag werken en nog eens werken even drankje en een hapje.
Amerika blijft ook een leuke bestemming voor de vakantie, ik vind Florida ook niet verkeerd. Kijk of je een goed geprijsd ticket met United kan boeken Jan, via Washington, kan je daar nog een dag of 2 blijven. Had paar jaar geleden tickets van UA gewonnen en heb toen Washington en Toronto gecombineerd. Moet zeggen dat ik Washington echt een verrassend leuke stad vond, zou er zo weer naar toe gaan… Maar uiteindelijk gaat er toch echt niks boven Azie… ![]()
:chin:middag,heel even aanschuiven zie dat Dave veel online is zou dat komen dat zijn werkgever naar Nederland is als de kat van huis is dansen de muizen.lol2lol2lol2
Dat geloof ik niet Fransjes,Dave werk heel hard op de bureau!lol2
Al iets gevonden(goedkoop ticket)Dave?
:chin:Ja ik vindt het toch wel verdachtlol2lol2lol2
Waar is iedereen aan den toog?zal me zelf een black label inschenken,met een klontje ijs!
Nohn lap van dee oftewel :slapen: lekker
:chin:morgen,Dave bij Emiraten informeren voor tickets 560 euro misschien kan je werkgever iets op de vakantie beurs voor je regelen.
succes
:chin:volgens profiel pagina is Dirk 29 -12-2011 toch online geweest vraag me af waarom hij niet even aan schoof aan de toog
ben echt benieuwd hoe het hem vergaat nu in Thailand:vak02:
Hoe is Dirk met zijn hebben en houwen al in Thailand?
In ieder geval geen reactie gekregen op de pb aan hem, wat betreft het laatste vraag ik mij af of hij inderdaad afgereisd is :wereld:
Goed naar de tijd van het plaatsen van het berichtje kijken Fransjes ![]()
Zit regelmatig van 12 uur per dag op kantoor, maar om middernacht nog gaat me ietsje te ver… ![]()
Misschien heeft Dirk het wel helemaal gehad met ons ![]()
Dat geloof ik niet Dave,er zijn nooit langs mijne kant problemen geweest met dirk, alsook met de andere leden hier op het Thailandforum.
Echt vind het een spijtige zaak,vooral de imput van Dirk was ook belangrijk.
Spijtig dat we via email hem niet kunnen bereiken.
:chin:ja, 100% zeker weet ik niks maar dacht dat hij in 2012 zou gaan starten in Thailand
Dat zal wel meevallen alhoewel lol2 dan simpelweg toch gewoon je account opzeggen :beef:
Zit nu Emirates naar Dusseldorf te checken…in juni 41.560 Baht, in september 43.000 nog wat Baht…ruim 1000 euri’s dus… AMS maar eens checken…
BKK-AMS ook meer dan 1000 euro voor juni en september…
Amaai das duur zeg!voor die prijs heb je al 2 vliegtickets voor.
Nu ga jullie laten,moet naar het ziekenhuis(epidrale spuit in de rug)zie er al naar uit:mad: