Weet nog niet precies wanneer…juni of september…ligt ook aan de prijs van het ticket dat ik kan vinden…
Helaas kan ik hier geen jaarvisum regelen…maar kan bezoek aan NL dan mooi combineren met bezoek aan ouders…die wil ik dan na een jaar of na 15 maanden ook wel weer eens zien…
:chin:voor juni en /of september zal er toch wel een leuk ticket prijsje te vinden zijn?
Kan het ergens wel begrijpen Dave,dat je ff wilt over(euchh)wippen naar Nederland om je ouders te bezoeken.lol2
Toch wel straf dat de tickets van Bkk naar Ned,duurder uitkomen dan van Ned naar Bkk,hoe komt dat Dave?
Te duur voor deze mensen,zijn nog erger dan mijn noorderburen!lol2
Dan zit er nog 1 ding op…
Als ze nu gaan fietsen, zijn ze er wel in juli ![]()
Ze hadden vroeger moeten boeken , vind het nog een goede prijs voor dit moment ( als de overstap in Wenen niet te lang is ), zoek niet verder Gg voor zo’n mensen kun je nooit goed doen !:chin:
Weet het Frank,die denken nog altijd dat ze voor juli prijzen vinden rond de 525euro’s.(er kon nog geen bedankje vanaf toen ik de prijs zegde van Austrian airlines)
Nu het probleem is ze moeten gaan in juli,want dan begint de groote verlof(scholen zijn dan dicht)
hoe is het met je Jan,al plannen voor Thailand 2012? kan zijn dat ik dit al gevraagd hebt,maar mijn geheugen laat me in de steek!lol2
Volgens mij had je het idd al gevraagd… maar weet het ook niet zeker net zoals we wel of niet naar Thailand gaan, ik had vandaag de ingeving om een keer naar Amerika te gaan met als plek Florida maar moet mij een oriënteren en nadenken wat mij/ons dan zal boeien om daar te gaan, als het aan de vrouw ligt wil zij dit jaar niet naar Thailand of zelfs gewoon thuis blijven mits ik natuurlijk mijn ingeving van vandaag aan haar vertel zal zij zeker naar Amerika willen gaan kortom even op een dwaalspoor aan deze kant.
En verder George alles wel oké, zat op de letter code na naast een leuke prijs bij de oudejaars loterij en met een ander lot scheelde het een cijfer na op de klapper, het komt in ieder geval dichterbij…
Nou naar Amerika Jan,euchh daar krijgen ze me niet naartoe(ook als ik gratis vliegtickets krijg)
Kan niet om met de Amerikaanse mentaliteit(wel een mooi land daar niet van,maar de rest,neen hoor niet aan mij besteed)
Zelf had ik in het weekend niets gewonnen met de lotto en de euromillions(zullen maar voort werken zeker tot mijn 65 jaar)
George ben in Amerika voor het laatst geweest in 1984 en heb er een leuke tijd gehad en ja qua mentaliteit er zijn ook zaken in Thailand die mij storen maar neem ze ook voor lief…
Nou smaken kunnen verschillen,daar is niets mis mee.
Zelf hou ik bij het rustige en ongedwongen gedoe in Thailand,Jan!lol2
Je bent er van op de hoogte dat ze daar geen Tawandaeng hebben Jan ?
Ook geen lekker Singha’tje, maar dat vieze Budweiser…
Geen heerlijk Thais eten, maar vette happen bij de Mac en al die andere hamburgertenten…
bahh budweiser,precies koeien pis,neen geef mij maar een gekoelde singhaatje.lol2
Dat zijn ook idd de afwegingen…ben ook bang dat het tegenvalt…heb wel al even Google geraadpleegd als het gaat om Thaise restaurants met name in Orlando Florida want je denkt toch niet dat mijn Tirac 2 of 3 weken zonder somtam of andere gerechten kunt doen lol2
ga je daar in de Vs je niet blauw betalen aan die thaise restaurants,Jan?
Het zal duurder zijn als in Thailand maar dat is het hier in Nederland ook natuurlijk zelfs de producten voor in de huiselijke keuken loop je op leeg.
ik zou de gok in ieder geval niet nemen hoor :beef: Keth wil ook overal heen maar er moet wel voldoende Thais eten aanwezig zijn haha
Er zitten genoeg Thaise restaurants in de omgeving van Orlando…maar we hebben ook het idee om samen met een kennis vanuit Thailand om met een camper door Europa te trekken maar het eerste waar hun aan dachten was de pok pok mee plus een zootje papaya en andere Thaise producten, want ja al die tijd zonder spicey en andere eten lol2