Thailand zever-topic: Aan den toog

Iedereen nog een goed 2012!

Het nieuwe jaar is voor mij begonnen met een prachtige trip door de woestijn in Egypte, maar sinds ik terug ben in Nederland (sinds donderdag) ben ik helaas ziek… Gelukkig heb ik nog een paar dagen om op te knappen voor ik weer aan het werk moet.

Hoi Jenny,nou wel sneu dat je ziek bent geworden na thuiskomst van Egypte.
Heb je misschien een voedselvergiftiging opgelopen,of is het juist maar een griepje?
Verleden week zat ik ook 2 dagen met de griep en voelde me toen ellendig.
Wens je nog een voorspoedig herstel toe ,Jenny.
Nog plannen voor 2012,ook weer een verre reis of dichterbij?
groetjes:georges.:dag:

ik heb geen last van mijn buik… wel van mijn oren, neus en keel. verder wat koortsig.

verre reizen… in de zomer ga ik naar Indonesie en de Filipijnen. misschien voor die tijd nog een lang weekend ergens heen, maar ik wil vooral ook schoolvakanties opofferen om af te studeren. eind deze maand in ieder geval een weekendje renesse :slight_smile:

hier iedereen al weer een ticket naar thailand op zak???

Weekend vrij George niets spannends op het programma, sabai sabai.

[
verre reizen… in de zomer ga ik naar Indonesie en de Filipijnen. misschien voor die tijd nog een lang weekend ergens heen, maar ik wil vooral ook schoolvakanties opofferen om af te studeren. eind deze maand in ieder geval een weekendje renesse :slight_smile:

hier iedereen al weer een ticket naar thailand op zak???
[/QUOTE]

Jip:chin:

Nee, maar wel op zoek naar een goed geprijsd retourticket voor Bangkok-Amsterdam…prijzen vallen alleen errug tegen…
Zie goedkopere tickets voor AMS-BKK dan andersom :frowning:

Ga je je ouders bezoeken Dave,of heb je heimwee naar huis?

:chin:ook bij Emirates gekeken? mag je wel 30 kilo bagage mee nemen rond de 650euro

Jongens ik zoek nog een ticket voor juli(18 a 19 dagen)iemand op het werk heeft het mij gevraagd.
Ben een beetje lui om het zelf te zoeken.
Waar zijn er nog goedkope tickets voor Bkk in die periode?
@ Fransjes, goedemorgen,heb je nog plannen voor vandaag of blijf je gezellig thuis?

Huge Firework explosion on Hua Hin Beach!!<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“99_NRztg6fQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Egypt Air? Emirates?

Jip:chin:
[/QUOTE]

Nog niet zijn aan het kijken voor of Songkran of begin juli maar de prijzen vallen me zwaar tegen.

:chin:zie tickets Emiraten rond de 600euro bmair Egypt air 575

Nog niet zijn aan het kijken voor of Songkran of begin juli maar de prijzen vallen me zwaar tegen.
[/QUOTE]

:chin:Ben even een frisse neus wezen(wandelen) halen het was wel redelijk weer in de middag.

2-7 / 20-7
Is vanaf Amsterdam het goedkoopste ticket 706.- met Austrian

:chin:Ben er even weg van tot later.:dag:

Vlieg ik ook mee aan 610 euro ( 5/7/12 - 26/7/12 ) overstap wenen 1.30 u

:chin:niks mis mee met die prijs>>>

Bezoek aan ouders en nieuw jaarvisum regelen :slight_smile:

En waneer zou je dan teruggaan naar Nederland,en hoelang blijf je?
Kan je niet via de ambassade in Bkk een jaarvisum regelen?