Thailand zever-topic: Aan den toog

Over Rik hoef je je geen zorgen te maken…regelmatig contact via Facebook.
Dirk en Esther is een ander verhaal… Vind het heel erg vreemd dat Dirk van de ene op de andere dag is verdwenen en niet meer is teruggekomen.
Ook Esther al tijden niet meer gezien…

Heb destijds wel om het e-mailadres van Dirk gevraagd bij WW, maar dat kunnen/mogen ze niet geven…

Tja het blijft toch frappant waar Dirk is gebleven, rond deze periode zou zijn bedrijf worden overgenomen etc…een groot :question:

En met sommige dingen heb ik een geweldig geheugen maar volgens mij is/was dit zijn bedrijf want dat had hij een tijdje in zijn handtekening staan wist dat het iets met het polijsten van glas etc had te maken plus hij woonde in Zullichem dus…Google bewijst weer zijn onmisbare functie daar kunt de Gouden Gids niet tegen op :beef: zie het linkje van KVS

Tsja FB?zelf kom ik daar nog alleen op als ik melding krijg dat er iemand van mijn vrienden jarig is(voor een reactie)
Anders zien ze me daar niet.
Nu als ik de website zie die Jan heeft geplaatst(link Dirk)dan heb ik de indruk dat zijn zaak nog steeds bestaat.
Estherke ging een paar maanden geleden bij haar zuster in Frankrijk wat uitrusten,maar sindien helemaal niets meer gehoord van ons Estherke.
Hopelijk gaat het met haar wat beter.
Voor de mensen die intresse hebben,er is een nieuwe peiling begonnen in de stamtafel peilingssubforum,zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
groetjes:georges.:dag:

Hoi Dave,wat heb je allemaal gedaan tussen oud en nieuw,de zaak was waarschijnlijk gesloten zeker?
groetjes
georges.

Zaterdag, oudjaarsdag, was het kantoor gewoon open. Mocht wel om 1 uur weg, maar er was genoeg te doen en aangezien ik toch geen zin had om op m’n kamer te hangen, heb ik gewoon tot 5 uur gewerkt.
Ik was niet zo lekker de laatste paar dagen (denk dat ik beetje ziek ben geworden van die bijna 14 uur durende treinreis in de 3e klasse vanuit Udon) en twijfelde dus om iets te ondernemen. Alleen thuis zitten vond ik ook geen optie op m’n eerste Oudjaar in Thailand, en dus heb ik een eet-date gehad met een hele lieve, mooie meid (lerares uit Phang Nga) bij m’n favoriete restaurant Suda. Daarna nog even aan de overkant bij de nieuwe shoppingmall Terminal 21 gekeken naar een openluchtconcert.
Omdat ik eigenlijk ook beloofd had om met wat bekenden wat te gaan drinken, ben ik vervolgens de bar ingegaan, daar de countdown meegemaakt en gezellig gedronken en gefeest tot half 3.
Hierna ben ik naar m’n favoriete straatbarretje op Sukhumvit gegaan dat gerund wordt door een hele goede gozer en z’n vriendin en heb daar tot 8 uur gezeten. Was uiteindelijk om half 9 thuis en gisteren de hele dag bijgekomen.
Vandaag was weer gewoon een werkdag dus weer lekker actief geweest.
Morgenavond vliegt m’n manager naar NL voor de Vakantiebeurs dus de 10 dagen daarna moet ik als farang het kantoor runnen…zullen vast lange dagen worden, maar mai pen rai.

Hoop dat jullie ook op een leuke manier Oud & Nieuw hebben gevierd !

Sorry voor mijn laattijdige reactie Dave,het was weeral druk in mijn mail box,alsook dezelfde tijd was ik aan het chatten met iemand uit de Filippijnen.Nou zelf ben ik ook 2 dagen ziek geweest(buikgriep)
14uur in 3de classe? dat is echt niet aan mij besteed.
Zelf heb ik het wat sober gehouden op nieuwjaarsavond ofwel kon ik bij vrienden terrecht ofwel vierde ik het thuis,heb maar voor het laatste gekozen.
Een fles blue label van J Walker acher de kiezen met wat ijs in het glas naar een gehuurde horrorfilm gekeken,nadien moesten de singhablikjes eraan geloven.(ben al aan het oefenen als we samen een stapje in de wereld zetten!!lol2
groetjes:georges.

Aan mij ook niet meer…maar ja, ik wilde de allerlaatste nachttrein vanuit Udon en die had alleen maar 3e klasse. Ik wist het, want had 's middags al een kaartje gekocht. Een uur eerder ging er wel een trein met sleepers… Maar ja, beetje eigenwijs he, dus ik dacht dat het niet zo’n probleem zou zijn. Wilde afscheid van Udon nu eenmaal zo lang mogelijk uitstellen…

Hoop dat je inmiddels weer wat opgeknapt bent Georges !! Al enig idee wanneer je deze kant opkomt ?

Goch Dave,als het aan mij moest liggen morgen al,maar je weet dat ik enorm sukkel met mijne rug.
13januari moet ik een 2de epidrale spuit krijgen,indien deze niet werk tsja dan is een operatie onvermijdelijk vrees ik(uitleg van de neurochirurg)
Waarom ben je niet met de bus van Udon naar Bangkok gereisd?(je hebt toch ook nachtbussen die daar vertrekken naar Krungthep)
Allee het is goed voor deze keer,lol2 !
Heb wel eens een 3de class trein genomen van Hualamphong naar Laksie(dicht bij Don Muang airport)het was maar 45 minuten reizen,maar nooit meer mijn achterste deed pijn van dat beetje zitten.(leve de luxe !!lol2)

:chin:middag,nog steeds een beetje brak van nieuwjaarsdag ook al weer 2 nachten werk er op zitten nu is de man met de hamer echt in aan tocht:slapen::slapen::slapen::slapen::slapen:

Hoi Fransjes,hoe waren de feestdagen bij jou gelopen,lekker vuurwerk afgeschoten,of doe jij daar niet aan mee?

:chin:vuurwerk niet maar de drankjes en de hapjes heb ik wel voldoende tot mij genomen nu vandaag voel ik me eigenlijk weer fit een goede nacht rust heeft mij heel goed gedaan.

:chin:morgen,wat een rust aan de toog hij is gewoon open in 2012
Georges hoe was het bezoek af gelopen in het ziekenhuis?

Nou heb nog een epidrale gekregen in de rug,als deze spuit niet werkt tsja… dan vrees ik dat wwz me een paar maandjes moet missen(operatie)

In Nederland gewoon internet hoor in het ziekenhuis :beef: gij zult surfen :wereld:

Goede morgend Jan,nog plannen voor het weekend,of moet je gaan werken?
Nou ik weet niet hoe dat zit in de Belgische ziekenhuizen met het internet!
De eerste weken zal ik toch geen behoefte hebben,om een hele dag achter de pc te zitten(thuis)
Normaal moet je geloof ik,5 dagen blijven in het ziekenhuis na de operatie,dus zal het wel overleven zeker?lol2

Waar zit fransjes tegenwoordig,lang geleden dat ik hem nog gezien heb hier aan den toog,zal zeker van het goede leven genieten?? ha ha h a!!
Fransjes nog een goed weekend en hopelijk zal je in 2012 je plannen voor Thailand kunnen waarmaken!

:chin:morgen,het eerste weekend van 2012 is begonnen is dat ook iets om te vieren heb de smaak weer te pakken sinds 1 jan.:cheer:lol2:cheer:

Nou nou ,heb je de lotto gewonnen fransjes,je zit vol met energie.lol2
Maak er nog een gezellig weekend van.
georges.:dag:

:chin:Nee dat nog niet maar de 10 van de maand komt er alweer aan er worden velen prijzen van 100000 euro verloot dat zijn heel wat Thai bathjes maak er ook een mooi weekend van .
mocht je naar het ziekenhuis bezoek beter van geworden zijn zijn er dan ook alweer plannen voor Thailand?