Hoi Jan,
Het is er niet van gekomen om een vooraad singha op te slagen,ben momenteel aan het uitzieken(griep)ben maar sporadisch op het Thailandforum.
groetjes,georges.
Hey George
Griep ook nog ?! En geen “Singha” ?..Triestieg !
Maar een man kan alles tegen, niet waar ? En je bent een man, dus…
Groetjes
Sopirla>>>
Hoi George in ieder geval beterschap, ik zal morgen om 00.00 uur een kurk laten vliegen van de champagne fles en maak het voor de rest niet al te bont hoor…
Nou Jan,maak er morgenavond nog een gezellige uitwijving van 2011 naar 2012.En vergeet geen wens tedoen,als je die wensballon laat opstijgen!
groetjes en tot volgend jaar(dat is nog wel heel lang lol2)
georges.:dag:
Wat een heerlijke link en nog redelijk dichtbij ook.
THANKS!!!
Graag gedaan…en de kies en de keur betreffende de producten, wij gaan ook dikwijls naar Dun Yong in de stormsteeg Amsterdam centrum maar dan zit je weer meestal met parkeren en de belachelijke tarieven die de gemeente hanteert.
:chin:Beterschap Georges soms wil het wel eens helpen iets sterkers drinken en uit zweten onder de dekens en de dag er op ben je weer van ouds:dag:
Bedankt Fransjes,tsja ik moet uitzieken,hopelijk ben ik morgen wat beter,en kan ik naar de chinese winkel gaan voor wat singha bier.
:chin:kan je niet beter een flesje Thaise whiskey nemen:cheer:fijne jaar wisseling
dit geld natuurlijk voor een ieder hier is het geknal nu goed los gebarsten (eindhoven):vak01:
Even een paar dagen niet hier geweest…
Baco, nog gefeliciteerd!
En voor iedereen: gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2012!!
Hoi Cindy,
Nog een prettige eindejaarswisseling en feest maar eens lekker door!
Hoe is het met je herstel,zie je al het einde van de tunnel?
groetjes:georges.:dag:
Toch nog eens inloggen om alle forumbezoekers en speciaal deze van het eerste uur een prettige oudejaarsavond toe te wensen en heel veel geluk in het nieuwe jaar. Aan diegenen die in Th. verblijven : geniet ervan en de anderen : hopelijk kunnen jullie er gauw naartoe.
Vele groeten nog aan allen.
Hi Georges!
Lief dat je vraagt hoe het met me gaat… ![]()
Het gaat redelijk met me! Donderdagavond ben ik de Hunkemoller binnen gelopen om mijn eerste bh’tje te kopen. Wauw, shoppen wordt zóveel leuker nu!:cheer: Kan hem helaas nog niet aan, omdat de littekens erg gevoelig zijn. Maaaaaar, ik heb er alvast een. Joehoew!!
25 Januari moet ik terug naar de dokter voor een nieuwe test m.b.t. de bacterie. Spannend allemaal, want ik ben iemand die zich snel zorgen maakt. De afgelopen weken heb ik mezelf dan ook een beetje gek liggen maken. Dingen opzoeken op internet enz. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar toch doe ik het… Hopelijk heb ik eind januari goed nieuws, en anders… sukkelen we maar weer verder. ![]()
Ik hoop dat het met je rug ook een beetje beter gaat! Doe rustig aan en drink een Singha’tje, dat verzacht vast de pijn. ![]()
Zoals we in Nederlands Limburg zeggen: “unne gooje roetsj” = “gelukkig nieuwjaar”
Tot volgend jaar!:dag:
:chin:nog 3 uurtjes en het is nieuwjaar in Thailand wij moeten nog 9 uurtjes:cheer::cheer::cheer:
Jongens ik leg er de blok op,tot volgend jaar hier aan den toog!
Maak er nog een gezellige avond en binnen 4 minuten is het in Thailand 2012.
Dus aan onze vrienden expats in Thailand,gelukkig nieuwjaar!
groetjes:georges.
Het doe me plezier dat je gezondheid met rasse schreden omhoog gaat Cindy,niet teveel piekeren alles komt wel goed,geeft het wat tijd.
Ook van mijn terwege nog een happy happy new year,mogen je dromen uitkomen.
georges.
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen op dit forum, zowel hier in België en Nederkand als in het fantastische Thailand!!!:cheer:
Grts,
Jelle
:chin:ja de beste wensen allemaal voor 2012:cheer:
Happy new year !!!
Iemand nog iets gehoord van Rik,Dirk en esther?
Vind het eerlijk gezegd toch raar dat ze hier niet meer op het Thailandforum zijn.
Hopelijk komen ze terug één van de dagen.