Hoi George, het was weer gezellig plus vandaag nog wat visite…
Ik koop voor de zoon wat vuurwerk en inderdaad schaf ik wat geluks ballonen aan wat ik zelf eigenlijk het leukst vindt.
Hoi George, het was weer gezellig plus vandaag nog wat visite…
Ik koop voor de zoon wat vuurwerk en inderdaad schaf ik wat geluks ballonen aan wat ik zelf eigenlijk het leukst vindt.
Nou ik wens je nog een prettige eindejaars toe Jan!
groetjes en veel mooie momenten als je je geluks ballon afschiet,vergeet niet een wens tedoen,misschien komen ze uit,wie weet?![]()
:chin:Nog een paar dagen en 2011 is alweer voorbij op naar een mooi:zon02:2012 en dat we veel kunnen reizen>>>
ik ben jarig vandaag dus gooi ik een fles op den toog
Hey, Baco,
GELUKKIGE VERJAARDAG !
Ik heb hier, bij me, een “Singha”, gekocht bij “Sainsbury’s”, in London; ik zou het ook naar je willen gooien, maar het is de enige overgebleven geïmporteerde exemplaar ! van UK, “of all places”…!
thanx, veel plezier in london ga je daar nieuwjaar vieren?
“Oh, man…!” zegt mijn kleine neef (5 jaar oud) die ff buiten London woont…na alle perikelen met de staking, zijn we lekker terug thuis geraakt! Ik ben op bezoek geweest bij mijn zus (al 6 jaar niet meer gezien) en we hebben Kerstmis op z’n Roemeens gevierd.
Het Nieuwjaar zal gevierd worden op reptielen wijze: lang leve de uitvinder van de fleece pyjama !
En op 1 januari zal minder vrolijk zijn: laaaang bezoek bij de schoonouders !
Tja, zo is het leven…
Groetjes en vrolijk vieren, hé !
De mini-krokodil
Gelukkige verjaardag Jaap Jan,nog vele mooie jaren in Thailand toegewenst!

Sorry, iets vergeten: op je vraag “waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis”, er is een zeer simpel antwoord: je kunt niets thuis laten die je niet hebt !
Gelukkige verjaardag, JJ! :cheer::cheer::cheer:
Een Baco’tje om te vieren ![]()
http://www.culinair-foodfotograaf.nl/about/wp-content/uploads/2011/09/Bacardi_604px.jpg
Nou taart en bacardi gaat er altijd lekker in Jelle!
Hoe is het tegenwoordig met je,ben je al terug aan de slag?
groetjes en nog prettige eindejaarsdagen toegewenst
georges.
Goede morgend Dave zie dat je online bent aan den toog,hoe was je uitstapje naar Udon Thani,goed geamuseerd?nog plannen voor het weekend,ivb:de eindejaarsfeesten?
groetjes:georges.
Baco, van harte gefeliciteerd ! Voor mij alleen even geen drank, heb de laatste dagen wel genoeg drank gehad…
Georges, ik heb afgelopen vrijdag de trein van Bangkok naar Khorat genomen, ben 1 nacht in Khorat gebleven (verschrikkelijk boring, geen leuke stad), de volgende ochtend verder gegaan naar Phimai om de tempels te bekijken (zeker de moeite waard). Vanuit Phimai lange busrit gehad naar Udon en daar de kerstdagen doorgebracht. Mis Udon nu alweer, leuk om bekenden weer te zien. Udon is voor mij als thuiskomen en zou er zo kunnen wonen…helaas geen banen te vinden voor farang…
:chin:Je kan daar misschien een huisje laten bouwen en er lekker in terug trekken als je vakantie hebt
verder op naar 2012 maak er iets moois van.
Nou ik heb ook al van verschillende mensen horen zeggen dat Nakon ratchasima niet meer was zoals vroeger.(buiten de nieuwe ingeplande malls is er heel weinig tezien in town)
Nou leuk dat je een geweldige tijd hebt doorgebracht in Udon,Dave!!
groetjes:georges.:chin:
:chin:Georges wat zijn je plannen met oud op nieuw?
Nou morgen ben ik vrij,dus gaan we ff naar de chinese winkel in Antwerpen om een voorraad bier op te slagen!
Dat idee had ik hier ook, jammer genoeg was de Singha uitverkocht ![]()
Ik heb nog 1 exemplaar die staat naast mijn monitor, als souvenir…de rest is “overleden” !
Even naar Wah Nam Hong in Amsterdam Duivendrecht | Aziatische-ingrediënten.nl daar zullen ze nog wel hebben als het om Singha gaat naar ik meen doos 24 flesje’s à 16 of 18,95