Ik ben sinds kort ook slachtoffer vd wordfeud rage zijn er hier ook mensen die daar slachtoffer van zijn?
Had het al een paar weken geleden gelezen ergens op het Internet!Tsja,mij stoort het niet,zolang ze hun werk naar behoren doen.![]()
Morgend vrienden aan den toog,
Ik haat het dikwijls om postingās te verwijderen die niet met het onderwerp van doen zijn,maar ik moet spijtig genoeg soms ingrijpen.
ff iets anders,volgende maand moet ik terug een nieuwe peiling maken,ideeen genoeg daar niet van,maar is het naar jullie smaak?
**1/Ga je met het openbaar vervoer van het vliegveld naar Bangkok met de taxi of met de bus?
**
2/Wat doe je tijdens de 11uur durende vlucht naar Bangkok,lees je een boek,luister je naar muziek,etcā¦(opties)
Nu als jullie ook nog een onderwerp weet,wat je vind,hƩ Georges dit zou ook kunnen voor een peiling,laat het me dan weten
groetjes,Georges.
555 ik ken het had het eerst ook op mijn tel maar inmiddels verwijderd te verslavend zit ik echt de gehele dag met die tel in mijn handā¦
Ja het is behoorlijk verslavend ja misschien moet ik het ook verwijderen
using Wereldwijzer App
Vindt de WW app minder gebruiksvriendelijk als gewoon op de link te klikken welke in de email notificatie wordt gestuurd naar mijn tel en gebruik dan verder in safari de webpagina om verder te zoeken naar onderwerpen maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Jan of Jaap Jan, kun je me ff uitleggen wat wordfeud rage is,weet het totaal niet waar jullie het over hebben?:unibrow:
Een soort van scrabble maar dan op een smartphone, dus woorden maken met de letters die je hebt en daar krijg je dan weer punten voor je kunt allerlei personen wereldwijd toevoegen als je elkaars gebruikersnaam doorgeeft.
Er is zelfs een kroeg in Nederland waar de eigenaresse verboden heeft om het spel te spelen in haar kroeg omdat mensen alleen nog maar wordfeud zaten te spelen en er totaal geen communicatie/gezelligheid meer was lol2
Bedankt,Jan nu snap ik hem!!![]()
Zelf speel ik altijd golf op mijn smartphone( dit ter zijde)
Hoe is het met je,ben je momenteel aan het werken,je snakt natuurlijk ook naar het weekend vermoed ik?
Hoi George bedankt voor de belangstelling, ik ben idd aan het werk en alleen morgen vrij, zondag werken plus vergadering en de kerstgratificatie in ontvangst nemen :cheer:
Donāt shoot the pianist !
Ik heb gedurfd iets te plaatsen in jullie reiscafĆ© onder de titel "kijk hoe fantastisch mooi "het is! ik heb het gevonden in de massaās e-mails die ik dagelijks krijg; jullie doen met de link wat jullie willenā¦
Heel vervelend dat wordfeud, mensen in NL raken er niet over uit gesprokenā¦de meeste mensen spelen jarenlang of nooit geen scrabble, en opeens is het op een smartphone en het wordt een rage⦠Nee, niks voor mij⦠![]()
Goede avond Dave,alles goed met je?Hoe is het weer in Bkk momenteel?
Wou dat ik met men hebben en houwen in Thailand verbleef en zalig sāavonds op een terrasje een lekker singhaatje dronk(dat mis ik enorm)
ā¦je bent niet de enigeā¦
Ben de app aan het proberen op mān smartphone, heb sinds kort een smartphone gekocht van een een thai die zei āI found him on the roadā lol2lol2 met doosje en al
In Roemenie Sopirla of in Bkk?
Nu ik mis vooral het goede weer,alsook de dingens des levens(gezelligheid,samen zijn,andere cultuur dat je niet kan vergelijken met Belgie)
Zo ongeveer,als god leven in Frankrijk(doen waar je echt zin in hebt!)maar dan in Th.
Ja, Georgy, je weet toch dat in het leven niet alles kunt hebben; binnen een paar dagen ga ik naar de f****** London; ik neem mee de dikste van de dikste kleding die ik heb; daar kennen ze niets van terrassen maar wel van zuipen; als ik nu zou moeten kiezen tussen UK en Th, ik ben al weg, richting Oosten en ik moet niets hebbenā¦alleen de warme gevoel van binnen dat ik binnenkort in āthe garden of edenā zal wandelen en de rest is geschiedenis !
Mooi avatar Baco !
Denk dat ik maar eens een terrasje met een Singhaātje opzoekā¦