Thailand zever-topic: Aan den toog

Zie nu dat je die berichtjes en bedankjes wel kan zien als je met de muis over je icoontjes onder je naam gaat…
Alleen avatar weg is vreemd…bericht is geplaatst.

Goede morgen,vrienden van het eerste uur,wat was het vannacht echt hondenweer!
Normaal had ik deze week nachtarbeid moeten verichten,maar wegens omstandigheden ben ik nu in ziekte verlof tot 26 december.

:chin:morgen,is wel rustig aan de toog de laatste dagen.

Met kerst recessie :dag:

Goede middag iedereen,
Vannacht heel slecht geslapen,hoorde de regen op mijn dak kletsen!
Nog iemand plannen voor het weekend?zelf zal ik niet veel doen.
groetjes,georges.

Zaterdag vrij, zondag eindejaarsvergadering plus werken dus weinig soeps.

is er al een kerstboom in den toog?

dave ik heb nu mijn avatar verandert hoopte dat dat zou helpen maar helaas heb jij nog iets gehoord hoe dt kan

Nee, ik wilde het idd net gaan checken voor je…ga nog ff keer vragen…

weet niet wat er allemaal gebeurt maar net had ik ineens geen toegang meer mijn wachtwoord klopte niet meer, toen na 5 pogingen werd ik voor een kwartier geblokkeerd toen kon ik mijn password resetten en nu kan ik eindelijk weer inloggen. wordt steeds vreemder hier

Hahaha…dat zal door Martijn (van WW) komen… Hij heeft ff een testavatar er bij jou ingezet. Neem aan dat je die zelf ook ziet ?
Hij wil even afwachten of die vandaag wel blijft staan. Hij heeft zelf namelijk ook geen idee waarom jouw avatar weg is…

1 like

als ik bij mijn instellingen kijk dan staat mijn originele avatar er gewoon maar niet op het forum maar we wachten af,

bahhh,Jaap Jan,wat een lelijke avatar!!ha ha ha !!!sorry een binnenpretje!

Ik heb nu deze avatar bij je staan baco:

http://www.wereldwijzer.nl/customavatars/avatar174425_2.gif

Jaloers Georges ? Ik vraag wel even aan Martijn of hij jouw avatar ook even wil wijzigen…

Misschien in een bewegende saparot?lol2 sorry mijn binnenpretjes komen naar boven!lol2

ik voel me wel identiteitsloos nu met zo’n test avatar

Hoe komt het dat je geen avatar kan plaatsen? bij mij gaat het wel,ben van de lopende chinees terug overgeschakeld naar mijne wereldbol!

als ik dat eens wist, mijn avatar was opeens verdwenen had niets veranderd, in mijn instellingen menu is avatar gewoon te zien maar op het forum niet meer. heb al een ander geprobeerd ook geen resultaat

en nu lukte het wel schiet mij maar weer terug in een condoom

Wat is het rustig hier!

Hadden jullie deze al gezien?

*De nieuwe Thaise luchtvaartmaatschappij PC Air heeft tijdens zijn eerste vlucht vier transseksuele crewleden aan boord gehad. De airline is daarmee het eerste bedrijf dat ‘ladyboys’ inzet als cabinepersoneel.

Omdat er tijdens de wervingscampagne voor personeel nogal wat sollicitaties van transseksuelen binnenkwamen, besloot het bedrijf terug te komen op de intentie om alleen mannen en vrouwen aan te nemen. Ook het ‘derde geslacht’ werd een kans gegund.

In totaal nam de luchtvaartmaatschappij 19 vrouwen, 7 mannen en 4 transseksuelen aan. De ‘ladyboys’ worden overigens geacht zich vrouwelijk te gedragen. Hun stem moet voldoende vrouwelijk klinken.

Transseksuelen hebben in Thailand niet veel last van discriminatie. Desalniettemin worden ze niet als vrouw erkend. Hun paspoorten vermelden het mannelijk geslacht.*