ja de kerst zal daar niet zo vvrolijk meer zijn, george hoop niet dat jij daar familie of bekenden hebt
Zaterdag visumrennen naar Cambodja…
En idd, vandaag Pad Thai van een kraampje gegeten
Goed geraden Georges !
tsja van die visa-run was het vergeten Dave!mijn excuses,je had het al van tervoren gezegd
Nu ik ken je al een klein beetje,en weet wat je favourite thaisesnelle happjes zijn.!lol2
Zeg Dave,hoeveel moet je altijd betalen aan de grens voor de visum’s? Het is al een tijdje geleden dat ik nog in Cambodja ben geweest,mijn vorige reispas daar stond het in,maar ik heb ondertussen een nieuwe reispas voor 5 jaar(oude moest ik terug inleveren)
Ik weet niet wat de kosten aan de grens zijn…ik betaal totaal 1900 Baht inclusief vervoer per minivan…
pad thai chicken of pork
Nu al 4 doden… WTF???
met de thaise schumacher als chauffeurlol2lol2
er is zeker nog niets bekend over het motief en dader.
jelle hoop niet dat je er famile of bekenden hebt wonen
Neen mijn overige familieleden wonen in Brussel,heb er iets van opgevangen op de radio wat betreft een bom in bushokje.(zal straks de beelden bekijken op het nieuws)
Mooi,bedankt voor je info,kunnen misschien in de toekomst samen gaan visum-rennen!![]()
Nee, geen familie of vrienden daar.
Man van 33 met een zwaar gerechterlijk verleden zou zich deze ochtend moeten aanbieden bij het gerecht. In plaats daarvan haalde hij een kalasjnikov en granaten uit zijn auto en begon te schieten. Granaten naar bushokjes enz.
Was blijkbaar een wapenfreak. Voorlopig geen link met terroristische organisaties.
Voorlopige tol: 4 doden en 75 gewonden. Ook de schutter zelf is gedood, zelfmoord of door één van zijn eigen granaten, nog geen zekerheid.
:chin:Ja wat een drama aldaar
:chin:morgen,het is hier maar nat :storm: in de omgeving van Eindhoven verder rustig aan vandaag.
Kan iemand me vertelen hoe het komt dat mijn avatar/afbeeelding niet meer zichtbaar is?
heb bij mijn instellingen gekeken en daar staat de afbeelding nog wel
Ook het aantal berichten en je ‘bedankjes’ zijn weggehaald. Dit waarschijnlijk n.a.v. de discussie van vorige week… Zal eens in intranet navragen…
Hmmm…mijn avatar is nog wel zichtbaar…vreemd…
als je dat wilt doen graag ik zie bij fransjes ook geen afbeelding en bedankjes staan.
Ik zie bij jou wel een afbeelding maar niet het aantal berichten en bedankjes.