Thailand zever-topic: Aan den toog

Beste zuiderburen, excuses voor mijn “stomme vraag”.
Maar wees gerust… Duitsland wint toch :smiley:

Klopt, van Denemarken wint Duitsland idd…niet van Nederland en Portugal…

:chin:nog niet veel van plan maar als het even droog is toch even de natuur in.
verder rustig aan geld apart houden voor Thailand.:wereld:
En natuurlijk zondag Feyenoord -PSV ik hoop een overwinning voor PSV

Nu ik supporter voor mijn Nederlandse buren,zal ook niet nalaten om een gokje te wagen dat de Nederlanders winnen van Duitsland!
Nu volgend voorjaar spelen de Belgen vriendschappelijk tegen de Nederlanders,en dat is geen hapklare brok.

Hopen mag altijd Fransjes…

Minimaal 4-0…

Neen Dave,je weet wij zijn de wereldkampioenen wat betreft vrienschappelijke wedstrijden winnen.daaaaaaar is hem daaaaar is hem,Grun!! en we gaan naar Mexico!
Het was dankzij “Van Loen” hij was vergeten Grun te dekken dat we naar Mexico konden gaan.lol2

Ja, dat kan ik me nog wel herinneren zo vlak voor tijd…was het die rooie Van Loen…of was het toch Bosman ???
Maar ja Georges, das ook al 26 (!!!) jaar geleden…

Het was de rosse!lol2
Bijna gedaan met werken Dave? zie dat het nu 17pm is in het zonovergoten Bangkok!

:chin:Als die ander club uit Rotterdam vanavond (nederlandse tijd) ook goed zijn best doet (mag Feyenoord wel de punten laten liggen) praten we wel weer verderlol2:dag:lol2

Hoi Fransjes,nou ik denk dat de lampenploeg deze wedstrijd met de vingers in de neus wint!lol2

Speelt Sparta vanavond ook dan ??

:chin:Sorry had over eredivisie maar als je je zelf aan Sparta wil op trekken mij ook goedlol2

:chin:Tot later :dag:

Nee hoor, wij zijn tenslotte de kampioen van Nederland…

ajax is toch de kampioen in stuurloos zijnlol2lol2

This is Sparta!!

http://gamer026.edublogs.org/files/2011/11/300-sparta-umjqgf-300x225.jpg

Sorry, kon het niet laten…

18:45 FC Groningen ? - ? NEC Nijmegen

19:45 De Graafschap ? - ? Roda Kerkrade

19:45 Den Haag ? - ? NAC Breda

20:45 Ajax Amsterdam ? - ? Excelsior Rotterdam

Hoi Baco mijn clubie niet afbreken!!lol2

:chin:Morgen ,de punten voor Dave zijn alweer binnen(wel makelijk gegeven penaltie)nu van middag PSV :cheer::mad:???