Thailand zever-topic: Aan den toog

Neeeeeeeeeeeee…Duitsland…de zwaarste poule dus !!!

Ach, we winngen gewoon van die Duitsers (en ook van de andere landen!). Desnoods is in de poule verliezen nog niet zo erg, als we daarna in de finale maar WINNEN!
Voordeel is wel dat we ze verder in het toernooi minder snel tegenkomen. Dus, beter in de poule dan meteen in de kwartfinale, denk ik…

:chin:We hebben geleerd van onze fouten tijdens een oefen partijtje als het er omgaat staan we er wel weer:cheer::dag::cheer:

Lekker toch, maar een week last van al die oranje zooi :wink:

Toch wel lullig voor die Duitsers…kunnen ze na de poulewedstrijden alweer nach Hause…

De finale is pas ergens op 8 juli ofzo hoor…dus je zal toch wat langer in die oranje zooi moeten zitten Zaan !

Dus jij denkt dat…

Ach laat ook maar, wat maak ik me druk?! Ik zit dan toch in Azie :smiley:

:chin:Daar volgen ze dit voetbal ook gezellig met mensen van daar voetbal kijken lekkerhapje en drankje er bij is niks mis mee.:dag:

:chin:ik denk Nederland en Portugal verder.:vak02:

Weet ik ook wel, en soms is het ook best gezellig.
Ik heb alleen niet zoveel met voetbal, maar dat moge duidelijk zijn :wink:

:chin:Maakt niet uit maar een feestje als ze winnen is toch niks mis mee:cheer::cheer::cheer:

:chin:En Georges wat denk jij van de loting ?

Feestjes zijn altijd leuk :smiley:

Ik waarschijnlijk ook…dus dat wordt nachtwerk…tegen die tijd toch maar eens tv aanschaffen…

Hallo George,

Ik ben dit weekend onder de pannen namelijk aan het werk daar in tegen maandag vrij, volgend weekend ben ik wel vrij :cheer:

Vast een stomme vraag hoor… Maar doet België daar niet aan mee?!

lol2lol2lol2 Briljante vraag lol2lol2lol2 ach als het tegenzit zijn wij na 8 dagen ook weer terug…maar ja in ieder geval weer mee gedaan :beef:

Ach Dave,geen enkel probleem Nederland wint van Duitsland.
Denk eerlijk gezegd dat de finale weeral Spanje tegen Nederland is met als eindwinnaars onze beste vrienden uit Holland.
Spijtig dat jullie wel gierig zijn wat betreft punten geven aan de Belgen in de eurosongfestival.lol2

Wij doen terug mee in 2014 in Brazilie!
Weet wel dat de Nederlanders nog een oefenmatch spelen tegen de belgen in het voorjaar van 2012(denk ik?)

Een zware poule,maar denk dat de Nederlanders niet onder moeten doen voor de Duitsers.
Heb je nog plannen voor het weekend,Fransjes?
groetjes:georges.:dag: