Thailand zever-topic: Aan den toog

Dave kan je dit opnemen op video,heb horen zeggen dat je een" zangtalent" bent!lol2
Thuis zitten Dave? allee man,pak de fiets en rijd naar Bangkok,het verzet je zinnen,en het is goed voor de conditie!:slight_smile:

Lekker niets doen vandaag,wat computeren gaan shoppen,mijn lottoformulier binnendoen en hopen dat ik er morgenavond één van de gelukkige ben.lol2

Geen flauw idee wat het vandaag is, maar zag er wel lekker uit… Mocht het niet te eten zijn, dan heb ik gelukkig ook nog wat muu ping en papaya als nagerecht :slight_smile:

Helaas, te laat…het leed is al geschied…

Ik zou heel graag willen Georges, maar zoals je weet hou ik wel van een biertje…als ik elke week zou gaan, zou ik het zeker niet redden met m’n salaris…en over 3 weken krijg ik pas weer opnieuw betaald…
Het leukste is om na 2-en bij een van de barretjes op Sukhumvit Road te zitten…zooooo gezellig :smiley:

Jelle, ik juich het ook toe dat Belgie een nieuwe regering krijgt,versta men niet verkeerd.
Maar ik vind dat wij niet de dupe moeten zijn voor het wanbeleid dat al jaren duurt in Belgie.
Je zult wel anders klappen als je mijne leeftijd hebt bereikt,dan zal je ook wel denken,het is welletjes geweest met werken.
Nu als ik de leeftijd bereik van 65 jaar dan heb ik er 47 jaar gewerkt in mijn leven,47jaar mijn bijdrage betaald elke maand.
Wat schiet erover nadien? niets meer op 65jaar moet je niet meer met je hele hebben en houwen nog gaan emigreren naar Azie.Alleen maar stillekes wegkwijnen aan het venster en de auto’s en voorbijgangers gadeslaan.
Denk dat de meeste mensen hier op het Th forum mijn mening zullen delen.
Ik had plannen Jelle,die abrupt zijn afgelopen dank zij de nieuwe regering.
Nu ze moeten ergens wel hun centen vinden de regering,maar niet den koste van de “werkende man”
Voor de rest blijven we wel goede vrienden op het Thailandforum.lol2 wou effen mijn mening kwijt.he he he ,dat lucht op,het lag op mijn maag!lol2
groetjes:georges.:dag:

1 like

Me niet waterachtig maken hé Dave!lol2(deugeniet!!!)
Zeg Dave,heb problemen om te modereren hier op het Thailandforum,ook moet ik een beveiligingsgetal intypen(erg irritant)
groetjes
georges.:dag:

Ja, ik had al over je probleem gelezen…vreemd, ik heb dat nog nooit gehad. Maar je bent niet de enige die er last van heeft zag ik…

Georges, als je hier bent, gaan we tot zonsopgang op Sukhumvit Road zitten :slight_smile:

Denk dat je met mij op stap gaat Dave,dat je maar nadien een vrije dag moet nemen,ben nogal een stevige drinker.lol2

Yep gooi het er maar uit George :beef:

Jan,sorry maar ik was weer naar je foto’s van je mooie huis aan het bekijken.
Hoe staat het momenteel,nog altijd tijdens de vakantiemaanden verhuurt of is het al verkocht?

Is op dit moment nog verhuurd & staat nog te koop.

Bedankt Jan,oeffffffffff

Vrienden ga ff vloeken…verdomme,verdomme!! kon helemaal niet inloggen op wwz kreeg altijd de melding:Wrong username or password. You have used up your failed login quota! Please wait 15 minutes before trying again. Don’t forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!
Na 2 uur en 30minuten buiten strijd na 3 opgestuurde wachtwoorden ben ik eindelijk binnen geraakt.
Heeft iemand anders ook problemen om in te loggen?

Misschien stond je capslock op, George? Doorgaans zijn paswoorden hoofdletter-gevoelig…

Neen Jelle het probleem lag bij wwz,had al een mailtje gekregen dat ze mijn (per ongeluk) wachtwoord hadden gereset.
Maar naar 3 nieuwe wachtwoorden en 150 minuten kon ik terug inloggen.
Nog steeds moet ik een beveiligingsvraag beantwoorden om te posten.(heel erg irritant)
groetjes van een doorwerkte en bijna op rust gestelde (65jaar lol2)
georges.:dag:

Hoi Jan,
heb jij plannen voor het weekend,of blijf je(ze verwachten slecht weer)thuis?

Komt dan goed uit…ik ben er ook niet vies van… Kan wel wat hebben :smiley:

Bedankt voor de mededeling Georges, tenminste iemand die iets laat weten…

maandag is de dag vd goedheilig man dus geen alcohol in Thailand en dus zal er weer veel "koffie"gedronken worden

Nederland, Denemarken, Portugal…en wie wordt nummer 4 in de groep…