Hoihoi!
Fijne zondag allemaal!!
Ik heb zojuist een verslagje geschreven van onze reis naar Thailand van afgelopen maand… Allemaal lezen dus… ![]()
Hoihoi!
Fijne zondag allemaal!!
Ik heb zojuist een verslagje geschreven van onze reis naar Thailand van afgelopen maand… Allemaal lezen dus… ![]()
Goede morgend Cindy! alles goed met je?Zal je verslagje lezen,ben juist online hier op het Thailandforum.
groetjes;georges:dag:
Hoi Georges,
Het gaat oké, dankjewel!! Met jou ook alles goed? Nog plannen voor vandaag?
Vanmiddag even naar een verjaardag… Niet lang, want ik ben kapot moe, dus daarna weer lekker uitrusten op de bank en af en toe op het forum kijken.
Geniet van het weekend allemaal…
Hoi Cindy,ik heb je verslagje gelezen met één woord;whohhhhhhhhhh!!
Vandaag zal ik niet veel doen,wat tv kijken,eten klaarmaken,en als het weer het toelaat wat bladeren rijfen in de hof.
groetjes,georges.:dag:
Hahaha WHohhhhhhhhh… Ja, dat was onze reis inderdaad ook: whohhhhh!
Ik mis het nu al zo erg, en we zijn pas twee weken terug… ![]()
Voorlopig gaan we niet terug naar Thailand. Ik ben helemaal verliefd geworden en mijn vriend vindt het ook geweldig, maar hij wil nog meer van de wereld zien. Natuurlijk, dat wil ik ook, maar ik hoop toch snel nog een keer terug te keren naar Thailand. Heb regelmatig contact met de verpleegsters die voor me gezorgd hebben. Gezellig Skypen, echt leuk.
Volgend jaar gaan we waarschijnlijk naar Curacao, om de familie van mijn vriend te bezoeken. Hij heeft zijn familie dan al 6 jaar niet gezien, dus het wordt wel tijd. Ik vind het trouwens helemaal niet erg om naar Curacao te gaan, lijkt me erg mooi!!
Hoe is het weer in Antwerpen? Hier (Zuid-Limburg) is het somber! Bah!
Hier in het noorden van Antwerpen is het zwaar bewolkt, denk dat het straks gaat regenen.
Nu spijtig maar wel begrijpelijk dat jullie volgend jaar naar een ander land op vakantie gaan.
Maar vergeet niet om ff binnen te springen op het Thailandforum,bij gelegenheid.
Nu kan je in de rubriek aan den toog,ook over andere landen babbelen zoals vb:Curacao.
groetjes:georges.:dag:
Zeker blijf ik hier lekker meekletsen hoor!
Als het aan mij lag, zat ik morgen alweer in het vliegtuig naar Thailand.
Mochten we ooit de jackpot winnen, zou mijn vriend het ook niet erg vinden om ons te settelen in Thailand. Dus er is nog hoop, haha. Droom lekker verder… :dag:
Ik ga weer even iets nuttigs doen… Fijne zondag en misschien tot straks!
Ga ik meteen ff doen, nieuwsgierig naar je ervaringen ![]()
Ik zeg hand in hand…voor feyenoord
de lichten zullen wel uit zijn in de lichtstad
dave hebben ze bangkok weer opgetuigd voor de grote dag morgen?
Ik vind het zielig voor Fransjes dat zijn clupie is verloren(2-0)kom op fransjes,het is het einde niet van de wereld!lol2
:chin:Wat een drama PSV vandaag:mad: er zat ook helemaal niks in en onder Rutte wordt het ook niks denk ik
mijn aan dacht maar weer opThailand en Cambodja leggen :vak02::cheer::wub:
Ach Fransjes, het is aan de meet dat de prijzen worden verdeeld.
Laat je weekend niet vergallen door het verlies van je club,er zijn nog mooiere dingen die je te wachten staat in de toekomst.
:chin:Ja zo als wat???
euchh,denk dat mijn vriend Fransjes toekomstplannen heeft om te emigreren naar Thailand.
Dus dat is iets mooi om naar uit tezien.:nod:
:chin:Ja er gaat ook niks boven deze toekomst plannen Georges
gezellig bij mijn geliefde te zijn en te genieten:cheer::wub::cheer:
fijne avond nog morgen weer aan het werk Georges of een nog een paar dagen op ziekte verlof
Neen Fransjes,morgen weer gaan werken tot zondagmorgend.
Nu mijn plannen voor emigreren naar Thailand ligt in de ijskast,dankzij de nieuwe maatregels van onze nieuwe regering.:crybaby:
:chin:sorry heb niet alles mee gekregen van die plannen maar eer dat die plannen er zijn ben jij toch al vertrokken of is er weer een kabinet crisis:beef:
:chin:Avond wat een rust aan de toog vandaag zal toch niet gesloten geweest zijn vandaag?
officieel moet het dicht zijn hier
er wordt alleen koffie geschonken ivm verjaardag goedheiligman