WAT EEN VOORSPELLING WOEHAAA:cheer::cheer::cheer:
FT Excelsior Rotterdam 1 - 1 Den Haag
FT RKC Waalwijk 1 - 2 Feyenoord Rotterdam
FT NEC Nijmegen 0 - 3 Ajax Amsterdam
43ā FC Twente Enschede 0 - 0 Vitesse Arnhem
:chin:Davenuman proficiat met je 0-3:mad:
:chin:Morgen,Georges toch maar aan het werk gegaan en Davenuman aan het feesten gegaan naar de 3 nul was rustig de Zondag aan de toog in de avond:cheer:
Neen,ik ben thuis Fransjes tot en met woensdag!
Tsja,Ajax het was een makkie om hun gewonnen te geven.
:chin:ben nu zelf wel van tussen wat zaakjes regelen.
Gisteravond in de stad gegeten met oud-collega van Vliegtickets.nl en een vriendin van haarā¦2 tassen vol met spullen uit Nederland gehad ![]()
Leesvoer, marsepein, chocoladeletter, pepernoten, kaas, stroopwafels, gevuld speculaas⦠De dames daarna maar even kennis laten maken met Nana, hebben ze ook eens een andere kant van Bangkok gezien⦠Gezellige avond, maar nu brakā¦
Dirk nog steeds spoorloos vermoed ik ??
misschien een mailtje sturen aan het programma opsporing verzocht of peter R
Het valt toch op dat Dirk er niet is,hopelijk komt hij rap terug op wwz,mis hem.(kan het heel goed vinden met Dirk)
Oja:welke genre van muziek nemen jullie mee op vakantie?
Gewoonlijk staat er op mijn I-pod rustige muziek.
je kunt eventueel stemmen(niet verplicht jongens) in de peiling op het wereld reiscafe! zie link:http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=801308#post801308
Yepā¦still no answerā¦![]()
:chin:wat laat vandaag maar schuif toch even aan Ja wat er met Dirk is weet ik ook niet wel vreemd?
verder ook niet veel te melden vandaag.>>>
Ik dacht hier even een bak koffie te gaan drinken, helaas is het nogal stilā¦
:chin:morgen,even aan schuiven en dan weer aan de gang.
nog een reden om geen ritjes op een olifant te maken DPG Media Privacy Gate
:chin:Avond, even kort aan de toog en dan PSV kijken :dag:
Ach, dit is een ongelukkig incident. Had ook met paardrijden kunnen gebeuren.
Ik vind het altijd wat overdreven dat mensen zeggen dat je geen tochtje op de rug van een olifant moet maken. Olifanten worden in Thailand al eeuwenlang bereden, in het verleden ook tijdens oorlogen met bijvoorbeeld de Khmer en de Birmezen.
Men rijdt ook op paarden en daar hoor je nooit iemand over, terwijl een olifant toch nog een aantal maal zwaarder is.
eeuwen geleden geloofden we ook dat de aarde plat was, dus dat vind ik nooit echt een sterk argument dat we iets eeuwen geleden ook deden.
olifanten zijn niet gebouwd om een bankstel met toeristen op zijn rug te hebben, is slecht voor hun rug en ze worden nou ook niet bepaald goed behandeld, vaak aan een stalen ketting van wel 1 meter lang. Ik denk dat gewicht niets te maken heeft met kracht.
ook die shows met schilderende, voetballende en muziek makende olifanten zouden verboden moeten worden
Wat is goed? Zolang er vraag blijft, blijft het aanbodā¦
Als je dit wil verbieden moeten dan ook alle dierentuinen, kinderboerderijen, etc sluiten?
-No offense, gewoon nieuwsgierig naar je mening.
Ik zie bijna dagelijks hoe de olifanten worden behandeld en dat is niet altijd even goed. We kunnen schilderende voetballende en muziek makende olifanten is toch niet echt natuurlijk gedrag.
Het liefst zou ik wel hebben ja dat de dierentuinen gesloten zouden worden maar ik snap ook wel dat dat nooit zal gebeuren, een te grote industrie, en je zou nog kunnen zeggen dat er een soort van educatieve werking plaats kan hebben in een dierentuin.
In de olifantenritten en shows zie ik geen educatie.
Ik ben denk ik op mijn 10de ofzo voor het laatst in een dierentuin geweest.