Thailand zever-topic: Aan den toog

Android bah…IOS :beef:

nu heb mijn cookies(terug) ingeschakeld,was goed voor een paar keer van site te veranderen,maar nu moet ik weeral inloggen.(snap het niet meer)

Ik wil onze zuiderburen feliciteren want ik lees net dat ze een nieuwe regering kunnen gaan vormen, neem aan dat er nu spontane volksfeesten uitbreken

:chin:middag,het is alweer vroeg donker even een drankje aan de toog
Ik zie dat er op veel vliegtickets >>>sites nog wel leuke aan biedingen zijn naar bkk voor de maand December vertrek tot 15dec rond de 700Euro

Hoi Fransjes gefeliciteerd met de overwinning van Ps vee!

We gaan toch niet vloeken op het forum, George…

Jan ben jij technisch aangelegd wat betreft pc?
ik moet elke keer weer inloggen als ik op wwz ga.
Mijn cookies zijn ingeschakeld,wat nu Jan,heb jij nog een idee wat ik nog kan proberen?
groetjes:georges.:dag:

Had je eerdere meldingen al gelezen omtrent dit euvel en ook dat je het hokje aangemeld blijven hebt aangevinkt…zo 1 2 3 geen verklaring maar toets het is in op Google vaak komen er dan wel oplossingen/antwoorden, sorry maar…

heb al op google ingetikt!
moest naar mijn internet opties gaan dan privacy aanvinken ,geavanceerd aangevinkt en cookies inschakelen en op ok drukken.
Maar het probleem is nog altijd niet verholpen,misschien iemand anders een idee?

:chin:Morgen,lekker geslapen:slapen:even lekker kopje koffie en dan naar een verjaardag en tussen door hoop ik nog wat nieuws tevernemen van de voetbalvelden
Psv heeft alvast de punten weer binnen volgende week in Rotterdam dan gaat het spannend worden.

Hoi Fransjes,
Hoe is het gesteld met het weer in Nederland,veel wind?
Hier in het “hoge noorden” van Belgie is er erg veel wind en somber.
Ook ik ben juist een bakje capuchino aan het drinken,heerlijk…

wel leuk de braboneger

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“z7Bp7AhK0CE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hier in N-Holland ook een flinke wind…

:chin:Ja waait aardig maar het is tenslotte november kan gebeuren.
hoe gaat nu met je rug?

Denk dat ik morgen niet gaat werken,teveel last.
ff iets anders,heb vandaag google street vieuw gebruikt,whoohhh!je ziet alles duidelijk,zag op de foto’s dat mijn buurman zijn bladeren was aan het opruimen op het straat.(met de pijltjes kun je manouvreren:links/rechts)
Nu nog street vieuw voor Thailand(in de toekomst)

Ben jij dat in de auto Baco???lol2

:chin:Ik vindt soms toch ook wel een beetje eng dat je overal gefilmd kan worden.

Stel je voor dat je in adamskledij aan het venster staat?lol2
Maar je kunt eventueel als je bent gefotografeerd je foto wazig laten maken,er is een meldpunt bij google street vieuw.

Vanmiddag word er weeral "lekker"gevoetbalt op de Nederlandse velden.
**Mijn pronostiek **12:30 Excelsior Rotterdam ? - ? Den Haag
0-0?
12:30 RKC Waalwijk ? - ? Feyenoord Rotterdam
1-3?
14:30 NEC Nijmegen ? - ? Ajax Amsterdam
0-4?
16:30 FC Twente Enschede ? - ? Vitesse Arnhem
3-0?

:chin:Ik hoop Nec-Ajax 1-0 en Twente-vitesse gelijk spel:cheer: