:chin:Er is vanavond al voetbal Az-Utrecht bebenieuwd
Wordt 1-1 Fransjes…in Bangkok is het nu 6 uur later, dus ik weet de uitslag al ![]()
Na al die jaren zit ik eraan te denken om toch mijn gebruikersnaam eens te wijzigen…iemand nog leuke suggesties
?
:chin:Ja met de naam Numan doet me altijd aan een PSV er denkenlol2
:chin:Dave verder nog leuke plannen voor het weekend ?:cheer::vak02::cheer:
:chin:is een keer op je buik liggen wil misschien wel helpen:vak01:
Mij niet…hij heeft in het verleden ook voor Haarlem gespeeld (toen dat nog bestond)…daar doet ie mij aan denken ![]()
Bangkokian…
DaVieng…
Waarom denk je eraan ?
Grootmerken veranderen ook niet van naam bvb coca -cola , louis viton!
Davenuman is een begrip in de Thaiwereld !
( Banken doen het wel …maar je ziet het resultaat …)
Met alle respect :chin:
Y&F
The sapparotman!!lol2
Je zou je voornaam moeten combineren met een plaats in Thailand!
vb:davekrungthep
Haha, deze kon ik verwachten natuurlijk ![]()
:chin:Er is iets niet goed met de tijdmachine hier staat 2-0 Az-Utrecht Vanavond PSV -Groningen wat denk je hier van?
Je zou een 2de account kunnen maken, waar je meer anoniem niet als DaveVieng… ook eens je mening kunt geven enzo.:slapen:
George, moet jij niet hoognodig ander werk vinden ?? Of is dat ivm (sorry) je leeftijd moeilijk? je bent er niet gelukkig mee, als ik al je reacties lees. En je lijf is of gaat kapot, toch? Zwaar werk buiten en aan het spoor!:dag:
Waar ga je nog op 51 en een half(jaar) nog ergens anders werk vinden?Neen we moesten heel de week nieuwe spoorrails plaatsen.
Gewoonlijk heb ik een herenleven aan het spoor,maar deze week was het wel heel erg zwaar.
Heeft iemand ook een probleem om in te loggen op wwz?
gewoonlijk als ik naar wwz surf moet ik niet meteen inloggen ,maar nu elke keer!
Ook mijn herriner mij staat aangevinkt.
staan je cookies wel ingeschakeld in je browser
Zal eens zien ofdat hij is ingeschakeld ! bedankt voor de tip ,Jaap Jan!
voor degene die een android telefoon hebben hier een app met thaise recepten sommige met uitleg op youtube.