Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Ga je nu toch Borsten aan laten meten welke cup had je in gedachten?lol2lol2lol2 Katoy?

Het klokken…verwijderen brengt niet zoveel kilo’s op hoor lol2

Het zou best eens kunnen dat ie dat gaat doen !
Het Yanhee Hospital is een bekend ziekenhuis bij veel katoeys…

zullen ze een foutje maken dan moet george ff apeldoorn bellenlol2

Welke fout kunnen ze nog meer aan een Belg maken lol2lol2lol2 sorry hoor zuider vrienden :chin:

Dit is echt briljant Tips om te overleven in de mist

Goede avond vrienden,neen ik ga geen borsten laten aanmeten en mijn euchh “klokkenspel” is nog prima in orde,heb nog geen klachten gekregen daarover.ha ha h a!!
Wat was het vandaag weeral een zware dag,amaai zal blij zijn dat die werken morgen gedaan zijn.

ff iets anders,eind volgende week moet ik terug een maandelijkse peiling plaatsen!
Ik had gedacht deze peilingsvraag:Geloof jij in het Boeddhisme?
Graag jullie “ongezoute mening” over de peilngsvraag,zodat ik weet of dat ik hem moet plaatsen of niet!
Zijn er teveel negatieve reactie’s dan plaats ik gewoon een andere peiling.

De kans daarop is altijd aanwezig… Hoeveel conflicten zijn er niet begonnen om geloofsovertuiging?!

Persoonlijk zou ik zeggen, gewoon plaatsen.

:chin:Boeddhisme is toch een levens wijze ?ik kan me daar in wel vinden maar het overdreven tempel bezoek vindt ik weer niks.

:chin:Af en toebezoek ik ook natuurlijk een tempel maar voor al als ik de rust voor me zelf zoek het is dan wel weer een fijne plek om te vertoeven.

Jongens het gaat hem er over ofdat ik deze peiling moet plaatsen???

PLAATSEN :beef:

Okay Jan,gewoonlijk hou ik rekening met je mening (soort barometer),dus ik plaats hem!:chin:

Goede morgen,ben juist op, nog één dagje "hard"werken en de zware werkweek zit erop!
Ben dan vrij tot en met maandag,dus recuperen staat er op het programma deze weekend(zal niet veel doen,juist wat relaxen)

Goeiemorgen. Hier ook alweer ruim een uur aan het werk, nog even doorzetten en dan weekend tot maandag 22:00!

:chin:middag,het weekend is weer begonnen :cheer:doe het rustig aan :slapen:ook niet alletijd maar geniet er van mensen het is zo weer voorbij het weekend

:chin:Ja, dat is wel oke

:chin:Georges de weekend boodschappen alweer in huis en kan je nu genieten van je weekend:dag:

Zal dit weekend met mijn twee voetjes op de sofa liggen(heb wat rugproblemen)
groetjes:georges.:dag: