misschien niet politiek correct maar wel leuk, is wel met hitler dus als je daar gevoelig voor bent niet kijken
Het lukt me niet om een youtube video hier te posten wat moet je eigen plakken tussen de youtube dingen die je krijgt als je dat aanklikt bij de opmaak?
http://www.telegraaf.nl/buitenland/10982419/__20_jaar_voor_majesteitsschennis__.html?p=23,1
20 jaar cel voor beledigen koning
Zoals het toen meestal ging is die deel link kopieëren op YouTube dan het YouTube icoon aanklikken bij WW en dan daar tussen die deel link plakken…
Ik kkrijg alleen te zien <div class=“lazyYT” data-youtube-id=“aEusKs9sN0E” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div> meer niet
en heb alles geprobeerd krijg alleen de melding error als je dit ziet is flash player niet bij ge geinstalleerd nou dat is echt wel geinstalleerd.
.
Tja zie het…zit momenteel via mijn tel dus niet mogelijk om het nu te proberen…
in ieder geval bedankt alvast
Wel een leuk filmpje overigens lol2
Baco, ik heb je bericht ff aangepast…
Tussen de YouTube-haakjes moet je alleen de code zetten die in de URL na v= komt, dus voor dit filmpje: aEusKs9sN0E
Goede avond vrienden aan den toog,vandaag een zware werkdag gehad(voel mijne rug niet meer)
Ben echt uitgeblust en kan geen pap zeggen!
stoel aanbied
Ik zit al in een relaxstoel!
Vanavond hou ik het wat rustig,wat voetbal kijken,en daarna gaan slapen.
Hallo allemaal!
Alles goed hier aan den toog?
Morgen gaan bij mij de laatste hechtingen eruit en kan ik lekker verder herstellen…
Ik mis Thailand zo! Stiekem alweer vliegtickets aan het kijken, hoewel ik weet dat t er voorlopig toch niet van gaat komen… ![]()
Georges, heb jij al contact opgenomen? Ben benieuwd…
:chin:Ja jammer dat je niet in Thailand bent dan had je een goede massage kunnen nemen.:zon02::slapen::zon02:
Dat zal één van de dagen gebeuren(vrijdagavond),ben verschrikkelijk moe,en holder de bolder een berichtje sturen is ook niet goed.
Moet me daar op focussen,maar in iedergeval stuur ik een berichtje naar haar!!
Groetjes en nogmaals bedankt voor je berichtje Cindy!
georges.:chin:
Ga je ook wat laten vergroten George…of misschien wel verkleinen lol2
Haha , mijn Spanish lady zoekt naar een tandarts in CEI…gewoon voor een kroon …zal wel effen vragen aan de plaatselijke vrienden vragen voor de rest ben ik tevreden niets te lang of te kort , behalve dat ik niet meer groei in de lengte lol2lol2lol2
Was al lang van plan om het één en ander te veranderen aan mijn lichaam.(aantal kilos speelt me dikwijls parten)