:chin:Ik schuif ook nog even aan was hier wel mooi vandaag daarom toch maar er even op uit gegaan:zon02:
Nu wel hier in N-Holland is het erg mistig op sommige plekken echt dramatisch…
:chin:hier bij Eindhoven was er vol op zon niet echt warm maar niks mis mee voor de tijd van het jaar:zon02:
hier heel de dag zon gehad… Wel koud.
Ja ik heb je berichtje ontvangen,Cindy!!
Heb het al een paar keer gelezen,morgen zoek ik contact met de persoon die je hebt vermeld in je berichtje!
In iedergeval bedankt voor je info,Cindy! toppie!!![]()
:chin:morgen,moet wat later beginnen met werk dus ik denk neem een ontbijtje aan de toog
het is hier vandaag goed mistig hoop dat de zon er snel door heen komt ziet de wereld er gelijk weer wat vriendelijker uit.
Vandaag niet anders… Toen ik om 14:00 via de Enge Wormer naar huis ging zat het nog dicht. Vanmorgen om 5:00 toen ik naar het werk ging was het nog iets extremer…
Ik geloof dat die mist in NL nu al dagenlang duurt of niet ?
Het was hier vandaag overigens zonnig en warm…
Ja klopt soms is het zicht erg beperkt…
Is ook zeer slecht voor de luchtkwaliteit. In België piekt het fijn stof al dagenlang.
En duurt nog tot donderdag las ik net…
Ja voorzichtigheid is geboden op de weg alleen zijn er van die mede weggebruikers die daar anders overdenken en toch de voet flink op het gaspedaal houden…totdat ze in de mistbank belanden en dan vol op de rem gaan.
Voor ons mensen die aan de spoorwegen werken is mist een bondgenoot,bij mist en nevel moeten we niet in het spoor gaan,dit om de veiligheid.
Er waren vandaag pieken dat je maar amper 60 meter kon zien,dus veel te gevaarlijk!!
:chin:morgen, alweer dinsdag nog niet echt plannen voor vandaag
Gelukkig alweer dinsdag! weer bijna weekend ![]()
Is (al)weer een drukke week vandaag en morgen van 08:00 tot 22:00 werken pfff De rest van de week gelukkig weer normaal van 08:00 tot 16:30
Hoe is het hier geweest heb ik nog iets gemist? Ben door al die drukte ffies niet meer geweest…
:chin:Rustig aan de toog even snel een drankje en dan naar het voetbal kijken zelfs naar de club uit Amsterdamlol2
hoop dat wij (PSV)volgend jaar ook weer mee doen.:dag:
Ben ook naar de wedstrijd Lyon-Ajax aan het kijken,aardige match tot hier toe.
ben er morgen mee weg ,zal er ginder wel ene aan de toog drinken>>>
als er iets interessants horen jullie het wel:dag::chin:
Hoi Harry nog een prettige vakantie toegewenst!