Het duurt tot vannacht 02.00 uur maar dan wil ik er al helemaal niet zijn…sticking rice gekleurd met iets er op wat van ei is gemaakt zeer lekker en nog meer van dat agar agar snoepgoed.
En kon je je zelfgemaakte krathong nog ergens te water laten ?
Dat vroeg ik mij ook af…kon ze trouwens kopen bij de ingang…maar waar ze te water worden gelaten binnen…, ik vermoed dat ze iets met een grote bak water doen zag tenminste zoiets op foto’s bij het festijn in Waalwijk.
Ben vroeger ook in de tempel in Waalwijk geweest met mijn ex-vrouw,ik vond toen(sorry voor mijn woordkeuze)geldkloperij!
Godverdomme Ajax heeft gelijk gespeeld(2-2) tegen Nac! Een echte schande,aub Ajax bestuur zoek is een betere doelman want die Vermeer is niet capabel om in het doel te staan.
Met 2-0 voorstaan en nog uit handen geven,ik ben echt pissig ben mijn geld die ik had ingezet kwijt.
Ja, en daarvoor blijf ik dan de hele nacht op…want een drama was dit zeg. Ajax hoeft geen betere doelman te zoeken, want die hebben ze al…maar dan moeten ze hem er wel in zetten.
Tien minuten voor tijd 2-0 voor en het dan zo verspelen…pfff…
:chin:Ik had een heerlijk avondje Ajax verliest punten:cheer: Twente verliest punten:cheer: en als Az ook nog wat steken laat vallen is het met al een pracht weekend
groetjes Fransjes:cheer:
:chin:morgen, heerlijk geslapen:slapen:de zon doet alweer zijn best wordt een mooie najaarsdag een wandeling en dan warme chocolade melk met slagroom heerlijk
moet je zelf af en toe ook eens verwennen
Ach, Pee Es Vee, de club die door steun van de gemeente overeind is gehouden, wordt toch ook geen kampioen ![]()
:chin:En in Amsterdam is er nooit wat geld geschoven?? en bij PSV is het een lening met een behoorlijk onderpand van de kant van PSV
Maar ja het seizoen is nog lang we zijn er zeker nog niet maar wat we dit weekend verdient hebben is toch mooi mee genomen
fijn weekend nog
Gelukkig hebben we ook nog wat gemeen Thailand:wereld:
Nee, Ajax heeft nooit geld v/d gemeente gehad…zij hoeven hun handje niet op te houden ![]()
De gemeente Eindhoven heeft de grond onder het stadion gekocht van Pee Es Vee… Waarom ?? Ze kunnen er toch niks mee ! Hierdoor heeft Pee Es Vee dit seizoen flink kunnen investeren in bijv. Strootman, Mertens, Wijnaldum…ipv de hoge schulden af te lossen. Zoiets wordt wel eens competitievervalsing genoemd…
Maar goed, tijd om naar de zondagsmarkt te gaan, eten en drinken kopen ![]()
:chin:Geniet van je Zondag en neem het het er lekker van nog even en kan ook weer genieten van de warmte en de gast vrijheid van Thailand:vak02:
Goede morgend iedereen,wat een heerlijke dag de zon schijnt de vogeltjes fluiten en ik heb nog een voetbalkater van gisteren avond.
Ik had 3 voetbalmatchen gezet+ Ajax gewonnen gegeven,maar het was anders verlopen zoals ik had gedacht.
ach george ik heb zelf 500 baht verloren bij een cockfight.
was wel de kineau farang met ha roi bahtlol2lol2lol2
Nou ik ben wat meer kwijt dan 500bathjes!(zal vanavond boterhammekes met choco worden)Jaap Jan,zit jij nu in Thailand?
Nou hier staat alles dik in de mist.
Zag ff buiten dat het momenteel 6° graden is in het noorden van Antwerpen,brrrrrr!
Echt ik kan niet tegen koude,laatstaan sneeuw en ijzel.
Jan hoe was het gisteren verlopen op de loy krathong festijn?
Even wat khanom gekocht daarna weer weg de vrouw moest gaan werken na haar werk nog even terug gegaan omdat ze van dat bepaalde soort vis wilde hebben Thaise makreel etc op speciale manier bereid alleen dus om eten te kopen de rest hoeft van mij/ons niet zo.
Het is stillekes vandaag aan den toog,denk dat de meeste mensen een frisse neus halen buiten.
En ik lig op de bank, al de hele dag! Rusten, rusten, rusten. Had je mijn bericht ontvangen Georges?