Ja, ben ff lekker een filmpje op de computer aan het kijken… She’s out of my league.
Best aardig voor de vrijdagavond.
Ach, jammer, maar die naam sapparot blijf ik elke dag bij haar kopen ![]()
Ja, ben ff lekker een filmpje op de computer aan het kijken… She’s out of my league.
Best aardig voor de vrijdagavond.
Ach, jammer, maar die naam sapparot blijf ik elke dag bij haar kopen ![]()
Sorry voor mijn laattijdige reactie Dave,was een stukje gaan eten(aardappelen met snijbonen en kip,als nagerecht was er een "mona"toetje!![]()
Nu de mooiste vrouwen zitten aan de mall Pinklao alsook aan de major complex.
Had ik er niet geweest het laatst met mijn euchh vriendin dan had ik een vette vis aan den haak bengelen!:nod:
Als ze maar mooi van ‘binnen’ is…stuk belangrijker ![]()
Film afgelopen, zo maar eens slapen…morgen weer vroeg op !
:chin:Neem veel al spullen mee die ik thuis kan gebruiken
En ik zie dat Dave al is opgestaan uit zijn bed,een goede nachtrust gehad Dave?
Goeiemoggel !! Ben net wakker idd…ging na 1-en slapen dus kort nachtje. Maar na vandaag toch weer m’n 1-daagse weekend ! Manager zit in CNX dus ik run the office ![]()
Kijken of ik wat tijd heb voor nieuwe dingen voor de website vandaag…
je bedoeld reisdoorthailand.nl ![]()
Zo’n dingen moet je idd tussen de kantooruren doen,Dave!
Dave ik ga slapen,mijn ogen beginnen toe te vallen,nog een hele prettige dag!
georges.
Haha, nee Viengtravel.com
Goede nacht Georges ! Spreek je later !
een beetje rond gesurft en kwam deze plaats tegen ; lijkt me wel wat als je van de natuur en rust houd .
Phao ongeveer 100KM van Chiang Mai . Iemand hier al ooit geweest ???
:chin:morgen,weer een weekend het is wel fris maar de zon die schijnt toch maar even de natuur in verder in de avond een beetje voetbal kijken en de zaterdag is ook alweer voorbij
Vanmiddag even een bezoekje brengen aan het Loy Krathong festijn aan de Rhone hal te Amsterdam (Rhoneweg) nabij A.dam Sloterdijk.
Je hebt groot gelijk Jan,het is trouwens het weer voor om buiten te komen,
hier in Antwerpen schijnt de zon al.
:chin:leuke tip dank je wel kop kun krap
Jij ook al ? Mocht je mijn Haarlems-Thaise vriendin Mena zien, doe haar dan de groeten ![]()
Ik ga zo lekker naar huis, vanavond filmpje kijken en mss de wekker zetten voor Ajax-NAC…wil dat fluitconcert tegen de RvC wel horen ![]()
Morgen maar eens appartement schoonmaken…wordt rustig weekend dus…
Zo nog maar eens een naam sapparot halen ![]()
Hoe ziet zij er uit, toevallig zwart haar bruine ogen licht getinte huid lol2
Je kent haar ???
Nog maar 3,5 uur wakker blijven voordat Ajax begint…benieuwd of ik het red ![]()
Jan, alvast veel plezier vanavond. Heb geen flauw idee wat ik me bij zo’n Loy Krathong feest in NL moet voorstellen. Wat ik wel weet, is dat er veel Thaise mensen zullen zijn !
en zeker veel mooie"sapparot" vrouwen,dat vooral!!!![]()
Stel mij nooit iets voor bij die Thaise feesten in Nederland wij komen er eigenlijk nooit ben dus ook allang weer thuis, de vrouw wilde alleen maar wat khanom kopen en andere etenswaren en typisch Thais het begint om 14.00 uur dat betekend natuurlijk in hun geval pas de stalletje’s opzetten ipv al alles op de plek te hebben lol2 voorstellen hoe het is, lawaai, eten, de een nog meer als de ander vooral ellende…kippenhok :dag:
O, ik dacht dat het vanavond pas begonnen, maar het is dus vanaf vanmiddag tot vanavond… Maar in ieder geval dus weer wat extra Thais eten in huis !