Hmmm, de somtam was lekker, maar pikant!!! M’n muil staat nog na te branden… lol2lol2lol2 Lekker!
Nu even naar den Aldi: boterhambeleg voor morgen gaan kopen… Gij kent dienen Aldi wel, he Buffalorebel? ![]()
Hmmm, de somtam was lekker, maar pikant!!! M’n muil staat nog na te branden… lol2lol2lol2 Lekker!
Nu even naar den Aldi: boterhambeleg voor morgen gaan kopen… Gij kent dienen Aldi wel, he Buffalorebel? ![]()
jiskefet betekent prullenbak in het fries.
lullo’s van hun is ook leuk
de jiskefet voor debiteuren crediteuren is eigenlijk leuker.
Hans Teeuwen geeft ook een fantastische versie van de sint bij Jiskefet:[ame]- YouTube
yep ik ken hier den aldi wel, ist ij trouwens al weer open? zijn nog nie geweest na dak er keer voor de deur gestaan heb mee ulderverbouwingen weer…
ma kijk ga het hier dan ook ver efkes voor bekeken houden, tot laters !!
:chin:
Ik ga er ook vandoor, tijd om te slapen hier. Morgen weer vroeg op, klanten landen om 6.45 op Suvarnabhumi. Laterz !
slaapse dave en bedankt voor de info vandaag man!
tot laters
Aldi is weer open.
Yo Buffalo, tot de volgende zitting.
:chin:Avond zie dat er aardig wat te doen was vandaag aan de toog
Wat is het zo stil aan den toog,staat er voetbal op programma?
Stil ?? Ik ben er alweer hoor Georges ![]()
:chin:morgen,ben er ook weer maar van korte duur druk programma vandaag
maar allemaal voor de spaarpot van de reis naar Thailand
Zie bij Emirates nog mooie vliegtickets van rond de 700 euro en 30 kilo bagage mee >>>
Vooral dat laatste is op de terugweg wel handig lol2
:chin:Op de heen reis neem ik altijd veel mee terug reis probeer ik het bij handbagage te houden:dag:
Ik neem gewoonlijk maar 13kg bagage mee op reis,al wat je mee neemt kun je sleuren.
Als ik kon dan zou ik met een "plastieke netzak"op reis gaan!lol2
Helaas…
10@11 kg voor mij , alle kleding is héél licht en sneldrogend .
wel ff een investering want die spullen zijn niet goedkoop maar aan zware katoenen T-Shirts en jeansbroeken heb ik niets ; veel te warm en als je een beetje zweet duurt het redelijk voor dit droog is .
als ik in Thailand een leuke shirt zie , zo iets heel dun lijk zakdoeken stof koop ik er een paar nieuwe en laat de kraag er af halen (minder warm en makkelijker op te plooien) .
de winterkleding die draag om te vertrekken en andere spullen die ik onderweg niet echt nodig heb laat ik achter in mijn vast guesthouse en ga ik met nog minder kilo’ rondtoeren .
het zwaarste is eigenlijk mijn foto materiaal en laptop .
Geen aansluiting met de zapalot dame :wub:
als ze TE vriendelijk lachen , is de kans klein ; zijn ze eerder verlegen is het de moment om je joker in te zetten :hihi:
nee, het was geen overdreven vriendelijk lachen, meer een mooie verlegen lach…maar helaas, al bezet ![]()
Er zwemmen nog genoeg visjes in het rond!
Nu ik zie dat Dave niet online is op het forum,denk dat hij met de sappa rot meisje ergens gaan eten is!:nod:
Als je van den duivel spreekt zie je zijn staart,zie nu dat Dave wel online is!
Nou kom op man,op naar de volgende!!