Thailand zever-topic: Aan den toog

Heb voor alle veiligheid mijne CCleaner opgezet om te analyseren en schoon te maken…

Dat moet je me maar eens uitleggen wat je bedoeld met wink wink ,Jelle?lol2lol2

“winkwink” betekent een knipoog, Gg…

Stamt oa. uit een sketch van Monty Phyton: “nudge nudge, wink wink, say no more, say no more”…

Ik dacht eerst aan iets anders,begrijp je me(Betty)euchhh Jelle?lol2

euhmmm… ben niet mee hoor Gg…

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=jT3_UCm1A5I[/ame]

Dacht dat er iemand gescoord had(wink wink)maar het betekend natuurlijk een knipoog,was maar aan het dollen.lol2

Neem niet weg dat ik ff je filmpje van monty adder ga bekijken!:smiley:
Oja heb het melodieke van 7/11 opgenomen via mijn spraakrecorder(mobieltje)moest het in 2 keer doen,de hond blafte.

Ik hou van YouTube :smiley:
Kijk elke week wel naar herhalingen van oude series: Married with Children, Friends, Keeping up Appearances (geweldig !), Are you being served ? en nu naar All Stars aan het kijken…

Heb vroeger alle afleveringen van Married with Children gezien,was vroeger verliefd op Christina Appelgate!lol2
You stupid woman uit de reeks van.H…H… vond ik ook heel goed!
Om nog niet te spreken van de heldaftige soldaten die hun vaderland tot de laatste snik verdedigen(Dad’s Army)
Heb er zo maar eens wonen naast je “de bucket woman” die alles ziet en de voorbijgangers trakteert op een serenade!
Dave kan je me de link geven waar je deze series kunt bezien op het net?

Are you being served heb ik volledig op dvd… Grandioos.

En uiteraard Debiteuren, Crediteuren…paar dagen terug al op m’n FB geplaatst, maar weet eigenlijk niet of onze zuiderburen dit wel kennen…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“5FRDlCzDsqk” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

https://www.youtube.com/watch?v=1MANCnx_-dQ

Nog nooit gezien op tv,Dave!!
Kan je me de link (als je tijd hebt)ff geven ivb;oude series?

Je kan het beste gewoon de zoekfunctie in YouTube gebruiken, er zijn zoveel afleveringen te vinden…

Wat is Bangkok toch mooi in de avond!! heb al op deze brug geweest toen er bootraces waren op de Chaya Phraya rivier!

Bedankt Dave!

Haha, ja Jiskefet heb ik wel gezien, Supergasten!

Is dat een soort sitcom Jelle?
Okay ik ga er van door,ik laat de oude wijven praat over aan andere:ha ha ha !!!tot straks misschien.
Dave nog een goede nachtrust en niet teveel dromen over annanas!!

Nederlandse sketchreeks. Zeer absurd, als je daar voor bent (ik wel) ook zeer grappig.

idd al veel afleveringen van gezien ook online, hilarisch zijn ze lol2