Thailand zever-topic: Aan den toog

Goede middag iedereen op het forum,zie dat Dave precent is,dacht dat hij in één of andere ziekenhuis is beland(zie vriendinnen jacht)ha ha h a!!
Ben toch eens curieus ofdat hij iemand aan den haak heeft geslagen?

Ik zal de mijne waarschijnlijk volledig moeten formatteren. Dus alle gegevens foetsie. Gelukkig was ik geen roman aan 't schrijven of zo…lol2

Dave loopt nog altijd op de markt rond opzoek naar een alles overdonderende openings zin !
mss iets als dit : “if you like I will cook for you tonight” en dan struikelt hij over zijn woorden en vergeet hij “for” …lol2lol2

Hoi Jelle heb je mijn berichtje ontvangen?

Jah, merci voor het verplaatsen van m’n reisverslag, Georges. :chin:

Nog helemaal de oude ! Wel vandaag weer wat bij haar gekocht, maar er stonden teveel mensen dus ik heb nog niks gevraagd 555 :slight_smile:
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen :wink:

Wat verkoopt ze, Dave?

Ananas en ananassap. Ik eet de laatste tijd dus veel ananas en drink errug veel ananassap :smiley:

Hahaha, schijnt nog eens goed te zijn voor de ‘persoonlijke smaak’, als je (wink wink) begrijpt wat ik bedoel…lol2lol2lol2

Hahaha, ja idd, ik ken de verhalen ! Nou, das dan een mooie bijkomstigheid :wink:

Zal wel eens bij Bee navragen of dat echt zo is…die zal dat wel weten :smiley:

lol2lol2lol2

Zo, effe kleefrijst te week gezet. Vanavond Somtam, Khao niauw op het menu.

Geen Khai Yang deze keer ?

Nee, ik heb nog wat scampi in de diepvries zitten, misschien maak ik die wel klaar met look, korianderwortel en peper.

Is toch knap na 1 maand geheel alleen door Thailand en Laos :wub: lol2

:d

:biggrin:

hop la ba,heb weeral een trojaans paard binnen gekregen!
Ze zijn in promotie!

Er is zeker nog iets aan de hand op de site ik heb dan geen meldingen en ook geen virussen alles uitvoerig gescand maar al diverse keren gehad dat mijn Iphone even crashed zodra ik een reactie wil geven heb ik voorheen nog nooit gehad…