Thailand zever-topic: Aan den toog

Ga er voor,wat heb je te verliezen?Met jou charme Dave zal dat wel lukken.:slight_smile:

Zie overigens dat we er weer een Belgisch forumlid bij hebben
 Nu vraag ik me opeens af, is er helemaal geen ‘Belgisch’ Thailand-forum ?
Nee, nee, ik wil jullie niet weg hebben vriendelijke zuiderburen, gewoon een vraag uit interesse :smiley:

Allij manneke ge is er ene dan in den Belge :

http://www.thailandforum.be/Forum/index.php

we hebben idd wel een thailand forum , denk zelfs meerdere maar het niveau is niet te vergelijken met dit forum .
sorry medeburgers hier op het forum , maar ik moet vaststellen dan veel Belgen heel erg eng denken en moeilijk van hun vastgeroeste gewoontes kunnen afwijken .
veelal is de info die je daar krijgt een persoonlijke visie die niet getoetst wordt aan de werkelijkheid , maw er wordt veel gelult maar weinig effectief geholpen .

Haast net zoiets als het vormen van een regering lol2lol2lol2

hola, hola , heb juist gehoord dat het deze nacht zou KUNNEN lukken ; wat er zou kunnen lukken heb ik niet meer gevolgd ; had mijn vinger al op het “uit” knopje !

@ Dave,

nou ze zijn er uit bij AJAX

LA BOMBA DI AMSTERDAM lol2

Ach met of zonder regering gelukkig nog niet zo een brok ellende als die grieken italianen spanjaarden etc etc, nou wie weet wat er gaat LUKKEN :cheer:

Sorry, had geen zin om te googlen om te kijken voor een Belgisch Thailand-forum. Toch eens kijken morgen hoe dat forum eruit ziet.

Zag het net van Van Gaal
buiten medeweten van Johan om. Ben benieuwd voor wie de leden bij de ledenvergadering vanavond partij kiezen. Als het voor Johan is, zie ik Van G. toch niet komen. Kan me niet voorstellen dat ze gaan samenwerken !

Toch nog ff snel gekeken, maar ik vind de hele lay-out en kleuren erg saai
dan komt WW gezelliger over. En ik kan niet eens een topic openen, maar moet me eerst registreren
daar heb ik geen zin in. Ga nu maar eens slapen, ben vanavond niet achter die computer weg te slaan en moet over een 4 uurtjes alweer op

Nohn lap fan dee :slapen:

Ben jij ook aan het chatten met één of andere vriendin Dave?lol2
Ikzelf heb vandaag mijn yahoo account gesloten gehouden,dus kon ze (mijn vriendin)met mij geen contact maken.

Tsss, ik had dus idd een virus binnen gekregen. Voorlopig met een oude laptop aan het werk. :mad:

Ha, jij dus ook al. Ik ook veel ellende gehad met dat virus. Kosten maar ff bij WW claimen

:chin:Morgen, het is hier heel kil en grijs momenteel hoop dat de zon er snel door heen pikt.

ik heb die attack site melding ook gehad maar gewoon genegeerd en volgens mij geen problemen laptop doet nog steeds normaal

jij hebt tenminste nog een laptop, die van mij is al weken in reparatie, werk nu dagelijks op een biep p.ctje, geen outlook en meer shit, wat niet lukt daarmee. :retard::evil::tear: Ergggggggg handig zo kort voor ik op reis ga.

Kan ik dit ook als activiteit bij Vingtravel boeken 'Dave op vriendinnenjacht’lol2, ik kijk op een hoekje hoe dat gaat, fototoestel in de aanslag, Thais biertje erbij, de LOL heb ik er nu al van.

Ik heb problemen met mijn virus scanner(AVG)mijn toolbar zou niet in orde zijn?
Ook heb ik google crome eruit gebonjourd,mijn AVG scande heel het zaakje en er zaten een paar virussen op(raar).
AVG toolbar was unable to connect with AVG application. Please check that the program is installed and running. If you continue to experience this error, please contact AVG Technical Support.

Ja hoor, is mogelijk. 4900 Bahtjes. Zal ik het maar voor je vastleggen ?