Thailand zever-topic: Aan den toog

@diedo ook niet gezocht maar tijdens mijn “wereldreis” is het me gewoon overkomen en ook ik heb gezegd dat ik niet veel geld heb, dus geen valse hoop/belofte’s gewekt.

In nederland zijn toch ook niet alle relaties financieel gelijkwaardig

:chin:Ik heb volgens mij niet gezegd dat alle Thaise vrouwen op je geld uit zijn ik zelf ken er zat die wel goed voor je zijn en niet alleen op je geld uit zijn
maar als je het zelf niet vertrouwt met een persoon lijkt mij het beste om er mee te kappen anders ga je op een geven moment overal iets achter zoeken.
Groetjes van een groot liefhebber van Thailand en Cambodja:dag:
Georges als ik het helemaal mis heb laat het dan ook weten
groetjes Fransjes

Ik ben wel op zoek naar een rijke Thaise ! Minimum maandinkomen van 100.000 Baht per maand is gewenst. Als iemand een kandidaat voor me weet hoor ik het graag :smiley:

Ik ken er in ieder geval 1 die op geld uit is, ze woont in Haarlem lol2lol2

:chin:Bij het konings huis zijn er misschien nog wat maar die hebben helaas wat meer te bestedenlol2lol2lol2

:chin:ja, ik ken je verhaal meestal is het toch zo als een Thaise en/of Isaan vrouw voor je gaat er alles aan zal doen om goed voor je te zijn maar Dave misschien is het ook wel lekker weer een tijdje vrijgezel te zijn hoeft met niemand rekening te houden en kan je eigen plan trekken zeker nu je langer in Thailand verblijft ga je misschien een levens wijze steeds beter begrijpen ik zelf leer veel bij als ik daar vertoef
nog een paar weekjes en ben er weer
groetjes Fransjes:wereld:

:chin:Moet weer van door tot later fijne dag :zon02:

@dave dochter van iemand die shinawatra heet die schijnt wel wat te besteden te hebben

Heb je haar telefoonnummer toevallig ?

Maar nee, om nog even terug te komen op een posting van iemand van gisteren…er is sinds kort wel een dame die ik leuk vind :smiley:
Ze werkt op de markt en zal dus niet rijk zijn, maar dat kan me echt helemaal niks schelen…ze heeft altijd zo’n lieve lach, word er helemaal vrolijk van :slight_smile:
Zal morgen eens vragen of ze al een vriend heeft :wink:

Nu mijn ex vriendin kwam ook uit de Isaan Fransjes,heb er ook alles voor gedaan(huis,centjes elke maand)Ik vind dat je de Thaise levenswijze nooit kunt begrijpen ook gaat men er al enkele jaren naartoe.(mijn geval:31jaar)

En nadien verslag uitbrengen,Dave!!!lol2

Ik zal de uitkomst laten weten Georges… Misschien krijg ik wel een klap in m’n gezicht lol2

9/10 dat ze al een vriend heeft en 9/10 dat ze zal zeggen dat ze er geen heeft 9/10 dat die vriend of echtgenoot ergens heel ver weg werkt en mss 1x om de 2 maand naar huis komt en dan zal die klap in je gezicht niet vd dame komen maar vd vriend :beef::beef:

Zou het zo’n vaart lopen Dave?Met jou charme is dat rap geklonken!lol2
Vragen straat vrij,dus waarom je kans niet gaan?

Nee, ik denk niet dat dit zo’n ‘type’ is. Ze is nog vrij jong en heel timide… Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar we zullen zien…

:chin:Ja,ik schrijf beter maar helemaal zal waarschijnlijk ook niet lukken heeft :wub:misschien ook met de taal te maken ook vaak onnoddige mis verstanden en een ralatie moet van beide kanten komen
groetjes Fransjes
ps nu weer snel aan het werk

ben op 24 november in Bang Pli Yai -Sanawan Palace Guesthouse , zal eens komen informeren of je komen bezoeken in het ziekenhuis lol2lol2

Op verliefdheid staat geen leeftijd,Dave!Ik zelf veeg er mijne frak aan,ofdat dit nu een meid is van 24jaar(minder ga ik niet)of eentje boven de dertig,als je maar gelukkig bent samen nadien.:smiley:

Ze is iig boven de 18…dus het is legaal :slight_smile: