Thailand zever-topic: Aan den toog

Uiteraard zullen wij de verichtigingen van het Nederlands elftal gaan volgen.

toch niet met argusogen zeker Jan???:lol:
Jongens,ga ff paffen heb dringend nood aan een sigaret!

Vooruit dan maar, ik heb je een bedankje gegeven…

O, de ‘geen dank’ had ik niet gezien…dan verwijder ik m’n bedankje uiteraard weer…:smiley:

By the way…met Oud & Nieuw is er zeker niemand hier in Bangkok :frowning: ?

ha ha ha !!! was ff gaan paffen!
Oja was het nog vergeten te zeggen,bedankt voor je steun ivb:de nieuwe peiling van Fleur dat je er een slotje opgezet hebt.
Het doet altijd goed,dat een forumbeheerder zijn mensen steunt en daarom waardeer ik je enorm.:kus:
Tsja:ik hoop zo spoedig mogelijk naar Thailand te reizen,maar er zijn wat problemen op privegebied(zuster)
Maar als ik voet zet op survarnabhumi,is mijn eerste werk,je komen bezoeken,Dave!

Als jij mijn ticket betaald ben ik je man lol2:cheer:

Hmmmm…ik zal er eens een nachtje over slapen…

1 like

Zeg over tickets gesproken!! De Belgische regering wilt in de toekomst een toeslag van 60euro opleggen voor mensen die in buisness class of first classe vliegen!absurd!

Belgische regering ??? Welke Belgische regering ??

Neem ik gerust een partij HEMA worsten mee en een paar kilo drop.

Tsja,die piepos die nu aan het onderhandelen zijn voor een nieuwe regering,nu staat er deze week op het programma,hoe tref ik de gewone burger in zijn portemonee,men gaat alles na waar men in de toekomst kan besparen,in de energie sector,sociale sector(we zullen langer moeten werken)

Dat is toch het enige waar politici goed in zijn ??? Iemand die niks kan, kan altijd nog de politiek in, en een vorstelijk salaris daarmee verdienen.
Politici zijn de grootste criminelen van deze tijd…

1 like

Geef je 100% gelijk Dave!!(daarvoor alleen al krijg je een bedankje)Het zijn door deze onbekwame niksnutten dat de sigaretten met 25cent gaan opslagen,om zodoende de begroting naar boven te krikken.

:chin:morgen,het weer ziet er aardig uit buiten wel fris maar moet toch werken Georges de lieve vrede weer getekend met wereldwijzer en hoe gaat het nu verder met je liefje ik hoop echt dat je weer iets treft waar je mee verder kan maar het is Thailand blijf altijd op je hoeden je blijft Farang dat betekent voor vele een geldboom zeker als ze steeds om geld gaan vragen in een begin stadium van een relatie.:wub:

Misschien iets voor een topic, die waarschinlijk al een peiling is geweest van George die ik dan weer niet gezien heb, want nog maar kort actief op dit forum:redface:. Waarom zoeken Nederlandse mannen een Thaise vrouw. Dat een thaise vrouw een man kiest met meer geld dan ze zelf hebben om hun situatie te verbeteren, lijkt me helaas logisch, maar niet echt gelijkwaardig, of het wenselijk is:unibrow::unibrow:… Ik snap dat ik me met deze reactie op glad ijs bevind, maar de winter is begonnen in Nederland. :storm::storm:

@ Diedo,

Moet een relatie perse gelijkwaardig zijn dan als het gaat om de financiële middelen nu zijn er natuurlijk wel wat haken en ogen als het gaat om bepaalde relaties maar vraag me ook dan niet hoe die tot stand zijn gekomen.

@Diedo
het kan ook gebeuren dat je helemaal niet zoekt en plots iemand tegen het lijf loopt , wat in mijn geval gebeurd is .
ik kwam al enkele jaren op dezelfde plaats en was daar redelijk gekend als de farang die niet veel te spenderen had en de vriendin die ik daar tegenkwam dacht daar ook zo over ; dus hier werd helemaal niet gedacht aan geld en na 2 jaar is me nog nooit geld gevraagd , niet door haar en niet door de familie .(ze is helemaal niet rijk en moet hard werken om rond te komen )
.

wat ik ondertussen geleerd heb is hoe de Thai iemand beoordeeld over het wel of niet hebben van geld .
in mijn geval : draag geen goud , koop nooit iets op het strand (T-Shirt , prularia ed), werk geen hopen eten binnen en beperk me tot 1@2 biertjes per dag, logeer niet in de luxe hotels , huur geen bromfiets maar heb slechts een fiets…
hetgeen de Thai niet direct vatten is dat je je wel kan permiteren 2 x per jaar voor 3 maanden naar Thailand te komen en dat je , alhoewel je nog niet met pensioen bent de luxe hebt van dit te kunnen doen .

Gisteren avond de voetbalmatch Duitsland-Nederland gevolgd op de ZDF(3-0)gelukkig was het maar een vriendenmatchke en ging het niet om de knikkers.
De Belgen hebben 0-0 gelijk gespeeld op en in Frankrijk.
En de Thaise nationale ploeg heeft thuis verloren van Australie(0-1)

Ja, ik ben blij dat ik er niet voor opgebleven ben. Afstraffing van onze oosterburen. Maar ja, liever nu, dan volgend jaar in de finale van het EK :smiley: