Geen salaris gekregen voor november ? Krijgt ze dat gewoon niet eind van de maandā¦
Ik heb overigens een motorbike nodig, een televisie en een koelkast ![]()
Geen salaris gekregen voor november ? Krijgt ze dat gewoon niet eind van de maandā¦
Ik heb overigens een motorbike nodig, een televisie en een koelkast ![]()
:chin:Is het niet mogelijk dat Georges en mensen van Wereldwijzer redactie is samen eens ergens afspreken en onder het genot van een hapje en een drankje een gesprek samen te hebben om eventuele wrevel uit te praten zo is er voor beide ook geen lol aan lijkt me zo.
:chin:Georges als je het niet vertrouwt kappen er mee.er is een heel land vol in Thailand.:dag:
Laat haar even langs gaan bij de Bart Smit of Intertoys genoeg keuze uit autoās zal ik zeggen :dag:
Zij wordt betaald door de goverment heeft ze me verteld!
Ofdat dit nu waar is of niet,denk toch niet dat ik een zakcentje ga opsturen.
Dave ik heb nog een kleine kleuren tv staan,als je wilt breng ik hem mee bij gelegenheid,moet er niets voor hebben.lol2
Nou, daar kan ik me wel in vinden ! Tot die tijd doe ik het dan wel met films op de kompjoeter ![]()
Nu Fransjes,ik ben de man van afspraken!
1/ Alle peilingen op het Thailandforum worden door mij alleen geplaatst,dat was de afspraak vroeger en nu.(Dave kan dit bevestigen)
2/Ik laat wwz altijd op tijd weten dat ik een nieuwe peiling plaats,deze peiling kunnen ze dan zetten in de Thailandnews letter.(zie bericht)
Hoi Fleur,
Ik heb zojuist een nieuwe peiling gemaakt voor het Thailandforum met als titel:Eet jij elke dag thais?"
U kan deze peiling terugvinden op deze link: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer ReiscafƩ - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
groetjes:georges.
3/Als ik een bericht stuur naar Fleur krijg ik nooit een pmtje terug,vind dit onbeleefd (dit terzijde)
4/Heb ook afspraken met Leontien dat ik in de rubriek āff voorstellenā in het wereldwijzer reiscafe,de mensen welkom heet die intresse tonen voor het land Thailand.
Ook heb ik het gevoel dat ik niet in de bovenste schuif lig bij wwz.
Iemand had de posting van Baco verwijderd ivb:een nieuwe peiling van Fleur,en ik kreeg de wind vanachter.
Als ik van iemand een posting verwijderd, dan verwittig gewoonlijk de persoon in kwestie.
Nu het bericht van Baco was āhard gedeleteā wilt zeggen dat je er niets meer van terug vind nadien,ikzelf kan alleen maar soft deleten,voor hard deleten heb ik geen rechten.
Nu ik was van plan om mijn verhaal te halen in de helpdesk,maar heb een beetje schrik dat ik wat te hevig word,dat ze me bannen.
Wat filmpje ga je vanavond bekijken Dave?
Heb in de helpdesk mijn beklag gemaakt over de peilingen.
Moest ik vandaag of morgen niet meer reageren dan ben ik waarschijnlijk geband(we zullen wel zien)
Kick some ass :beef:
Nu serieus Jan van zoān dingen krijg ik echt het schijt van!En als dat op mijn maag ligt moet dat eruit.lol2
Ze hebben al gereageerd Georges ![]()
Vanavond ff geen filmpjeā¦ga zo verder kijken naar Voetbal International van gisteravondā¦altijd erg vermakelijkā¦
Verbannen lol2lol2lol2
Dave vanavond is het Duitsland versus Nederland,ga je kijken het is wel midden in de nacht bij jou in Bangkok!(3:00am)
Nee, zou het graag willen zien, maar ach, tis toch maar een oefenwedstrijd⦠Tijdens EK kijk ik wel midden in de nacht weer naar NLā¦
Vannacht ga ik lekker slapen, morgen rond 6 uur gaat de wekker weer en zal ik meteen op internet kijkenā¦
Nu ik heb een bericht ontvangen van wereldwijzer redactie dat er een missing was,tsja: :unibrow: Nu in de toekomst moet ik mijn peilingen doorsturen naar Leontien.dus einde verhaal.
Ze zullen de link van het onderwerp fastfood in de thailand news letter opnemen.
Jan vanavond ook voetbal bekijken op tv?
Pronostiekje Dave? ik zeg een saaie match met als einduitslag 1-1
Oja de belgen spelen ook vanavond in en tegen Frankrijk,daar zeg ik 0-1 op een diefje scoren.lol2
Voor zover ik weet doet Sneijder niet meeā¦of hij moet hersteld zijn van de schop van gisteren⦠Ik hoop op een 0-4 overwinning, die Duitsers hebben de laatste dagen alleen maar praatjes en die eikel van een Beckenbauer vindt Spanje en Duitsland de grootste favorieten voor de titel en noemt NL niet eens.
Ik denk alleen dat we het vanavond moeilijk krijgenā¦
Zegt een voetbalkenner lol2 ! Nou het schilt toch als Sneijder erbij is of niet.Natuurlijk hoop ik ook dat de hollanders winnen van de duitsers!(bedankt georges,geen dank Dave!lol2)