Thailand zever-topic: Aan den toog

Klopt helemaal, Vliegtarieven.nl & Vliegtickets.nl zijn beide onderdeel van Monty’s Travel Service. Vliegtarieven heeft een beetje de goedkopere uitstraling, Vliegtickets komt wat ‘luxer’ over.

Ben nog steeds vrijgezel hier in Thailand. Heb wel ‘gewone’ vriendinnen waar ik af en toe een hapje mee eet, wat ga drinken of potje ga poolen, maar de echte ware ben ik nog niet tegengekomen. Hoop dat het binnen nu en een paar maanden wel eens gaat gebeuren, want met z’n 2-en is het gezelliger dan alleen. Maar wil niet overhaasten en ga zeker niet op zoek…loop vanzelf wel een keer tegen een leuke meid aan. Wil alleen niet weer die ellende die ik eerder heb meegemaakt, dus ga niet over 1 nacht ijs…

Dave kun je ff reageren op post 12072!
Ben momenteel nu in een plaatselijke bibiotheek,ze komen straks mijn pc nazien! krijg error van mijn avg virusbeschermer.
Ook kreeg ik de melding :De toegang is geweigerd

Nee, je moet er niet op klikken, maar met je muis overheen gaan. Dan krijg je een menuutje waar GENRES bijstaat. Daar moet je op klikken en dan kan je vervolgens een keuze maken…

Dat weet ik Dave,alle types van films.
Als ik op horror heb gedrukt,wat nadien,zie jij ergens staan ,engelstalige?

Als het goed is, staat er dan bovenaan iets aangevinkt, nl:

only movies in english

Dus zijn Engelstalig…

Sorry voor mijn laattijdige reactie Dave(was aan het chatten met mijn thaise vriendin)bedankt voor je berichtje,zal straks ff naar toe surfen!
groetjes:georges.:kus: shit de verkeerde smiley! zal den deze pakken::chin:

Wat is het stil aan den toog,ga nog een warme choco drinken voordat ik ga werken!(00:00am)
een goede nachtrust aan iedereen en tot morgen!
georges.

:chin:morgen,even aan de toog maar straks toch weer aan de slag om mijn spaarpot weer wat groter temaken voor Thailand>>>

:chin:Ja Georges leuk dat je weer zo lang contact houd met deze nieuwe liefde:wub: waneer zie je haar weer in het echt?
Georges als je weer moeten werken kleed je maar goed warm met deze dagen voor je het weet heb je weer wat onder de lede.:dag:

Georges, ik houd het allemaal niet meer bij… Welke ‘nieuwe’ liefde is dit ?? Is dit de dame waarmee je aantal maanden terug op vakantie bent geweest (en die een beetje lastig was ;)) of is dit echt een nieuwe dame :smiley: ?

jongens en meisjes ipv hier een beetje onzinnig te ouwehoeren zouden jullie ook Thailand tips kunnen plaatsen op het forum, maar liever in de sticky die de redactie heeft geplaatst want dan zien die dat ook.:chin:

want er zijn blijkbaar niet genoeg tips geplaatst hierlol2

Jongens ik ben erg ,maar ook erg PISSIG!! de redactie heeft weeral over mijn hoofd een nieuwe peiling gedaan.
Er is tervoren gezegd dat ik,maar ik alleen de peilingen doet op het Thailandforum,nu komen ze nog af met een topic van mijn kl*ten.
Weet niet ofdat jullie gaan reageren in de nieuwe topic van wwz,MAAR IK NIET!!!
Ik bezie dit als een kaakslag,elke keer begin de maand krijgt Fleur een melding dat er een nieuwe peiling is gemaakt in het Thailandforum,zodat ze die kan opnemen in de thailandnews.
Natuurlijk had ik op 2/11/2011 geen recatie gekregen van Fleur ivb;de nieuwe peiling.

George draait de rollen om ipv dat de dame’s de agenda bij moeten houden moet George zijn agenda bijhouden met welke vriendin hij nu weer aan de slag is lol2

sorry george heb al gereageerd, denk alleen niet dat het de reacties zijn waar ze op zitten te wachten bij de redactie

Ik zag het op werk ook al…

Ultieme Thailand-tips…volgens mij geven we hier elke dag toch wel genoeg tips…
En de peilingen moeten gewoon aan Georges overgelaten worden…WW checkt niet eens of er al een identieke peiling is.

Dat idee heb ik ook… lol2

Het is noch altijd dezelfde vriendin(Nachuak)geraak er moeilijk vanaf! Nu heeft ze een nieuwe auto nodig,want ze is het beu om elke keer door de regen naar haar werk te gaan met de brommer!.
En hoeveel ga met dat kosten tee rak,now georges,not much about 520000bath.
@:Dave:het is dezelfde nog:de lerares

Dus meteen naar Western Union gegaan :wink: ?

Zo zot ben ik nog niet Dave!lol2
Ik wil voor haar wel een wagen kopen maar dan tweedehands,tenslotte we zijn niet getrouwd .
Ook het volgende:zij is lerares en haar salary is voor de maand november niet uitbetaald,is dat normaal?