Thailand zever-topic: Aan den toog

Hoi Cindy,
Ik ben van plan om in de toekomst ook het één en ander te laten veranderen aan mijn lichaam.(zal je een pmtje sturen daarover)
Nog prettige dagen in het land van de glimlach toegewenst!
georges.:dag:

:chin:Georges ga je nu toch borsten aanmeten en je zaakje verwijderen is wel heel vergaand op die die leeftijdlol2lol2lol2

Neen zo erg heb ik het nog niet Fransjes,laten we zeggen dat ik maar amper mijn broek kan dichtdoen.
Kan wel naar een sportschool gaan,maar dat is niets voor mij.

:chin:Georges gewoon regelmatig een stukje fietsen of wandelen doet al veel voor je gezondheid en een beetje op je eet patroon letten (is wel moeilijk met de thaise keuken)
Probeer je er toe te zetten echt op een geven moment weet je niet beter en ga je het zelf waarderen succes sokdie

Fransjes heeft het dan toch juist !lol2lol2lol2

Vroeger zoveel uren sport gedaan op één dag(6uur)maar als ik nu 100meter ga lopen ben ik al buiten adem.(geen enkel conditie!)

:chin:langzaam op bouwen ik was ook nooit van die dingen ik zelf voel me er nu een stuk beter door .

:chin:Iets heel anders ben toch nog eens aan het kijken voor tickets maar wat word je op veel sites nog misleid door extra kosten vliegwinkel,cheaptickets bij Dreizen lijkt het nu mee te vallen.
wie heeft er een goede tip>>>

Ben de laatste 3 keer het voordeligst uit geweest bij vliegtickets.nl maar het blijft een kwestie van de sites naast elkaar liggen en doorgaan tot je de bijkomende kosten ziet en soms kan 2 of meer dagen schuiven aanzienlijk in prijs schelen…succes.

Tsja,vind toch dat je het beste gesteld bent bij Vliegtarieven.nl,dat is mijn opvatting Fransjes!
betalen en direct binnen de 2 minuten krijg je al een mailtje dat ze je storting hebben ontvangen+ je reisroute.
Ik vind het een betrouwbare maatschappij en de prijzen van vliegtickets vallen ook goed mee.
En ik zie dat Jan,ook content is van vliegtarieven.nl! We hebben niet afgesproken onder elkaar Fransjes!ha ha h a!Natuurlijk is het nog vroeg in de morgen en ik zie dat Jan bedoeld"vliegtickets.nl"!slaap maar voort Georges.

Vliegtarieven.nl en vliegtickets.nl zijn hetzelfde, de oude werkplek van onze Dave…

A zoooo??? dacht dat het twee verschillende reisbureau’s waren,Jan! Dat Dave bij vliegtarieven .nl heeft gewerkt"euchhhh:nadruk op werken" wist ik.:smiley:
Vandaag niet werken,Jan?

:chin:Ja die Dave heeft het nog niet zo slecht ik vraag me wel af of hij alweer een nieuw vriendinnetje
:wub:
heeft waar hij iets moois mee wil op bouwen

Alle 2 behoren ze tot Monty’s volgens mij…en ik ben aan het werk hoor George alleen krijg ik mijn notificatie’s binnen op mijn tel dus in de werkgever zijn tijd onderhoud ik mijn sociale netwerken lol2 zo gaat dat met die smartphone’s.

Ik weet dat jij een “harde” werker bent Jan,en je moet je af en toe is kunnen ontspannen.lol2

Hij heeft een ocasionele vriendinnetje,dacht ik.
Maar Dave heeft nog alle tijd om de ware tegen te komen,tenslotte voor zo’n dingen moet je niet over een nacht ijs gaan.

:chin:Ik ga zo ook maar eens wat werken voor wat extra zakgeld voor Thailand
Verder een fijne dag allemaal:dag:

Ik heb geen lichamelijke arbeid George maar hoofdzakelijk met het hoofd om het zo maar te noemen verder een werkweek van gemiddeld 40 uur p/w maar in het verleden wel 60 tot 80 uur gedraaid maar dit ambieer ik niet meer zo erg mits het natuurlijk wat opbrengt maar er ontgaat je zoveel als het gaat om het gezin dus vindt het eigenlijk wel oké zo…

Nu ik ben werkmoe,sta gewoonlijk met de nacht,dit heeft zijn redenen:1/ het betaald beter.
2/s’nachts minder uren kloppen,maar 8 uur worden uitbetaald.
En ik zie dat wwz,duchtig op andere forumlanden een nieuwe peiling plaatst,hopelijk komen ze niet naar het Thailandforum met een nieuwe peiling.

Werkmoe nee dat niet maar wat rustiger aan en dus meer kunnen genieten van het leven,ja graag. Wel moe van al die politieke dingen binnenlands en hou op over de zwakke Euro zone landen waardoor het er voor ons alleen maar slechter uit gaat zien, OPROTTEN MET DIE KLANTEN.