Dave bedankt voor de link!! heb maar vluchtig deze site bekeken,heb je daar ook catogorieen:vb:horror? op deze website?
Dave ik ben naar de film the thing aan het kijken,maar er word zweeds of deens gesproken,ook de ondertekst is in het indonesies en Chinees!! hoe moet ik het programeren in het Engels?
Ja, als je links bovenin met je muis over āmoviesā gaat krijg je een menuutje en daar kan je het genre kiezen.
Vaak nieuwe films, weet niet of dit dagelijk is, zeker wel wekelijks. Soms goede kwaliteit, soms minder.
Op de homepage overzicht van recente films die nog niet lang uit zijn, zoals Dream House, Killer Elite, The Thingā¦draaien ook nog steeds in de Thaise bioscopen.
Vorige week āI donāt know how she does itā gekeken, best een aardige filmā¦
Bedankt Dave! zal het eens proberen,natuurlijk over de film zwijg ik als een graf! nogal wiedens!lol2
Oja ze zeggen dat dit een proefperiode is (14dagen:gratis) ben jij aangesloten bij deze site Dave?
Nee, bij sommige films krijg je een pop-up naar andere website en dan kan je 14 dagen een gratis trial krijgen. Maar dat hoef ik niet. Veel films kan je op de site zelf al kijken.
Overigens nog een melding over malware:
ik krijg ook melding van malware, maar heb hierover gepost bij de Helpdesk.
Het valt op dat er weinig leden online zijnā¦
Nu ik kreeg als ik op wwz was,herhaalde malen updates van windows!!
Ook een paar dagen geleden(had melding gedaan bij Fleur)kon ik eenvoudig niet binnen op wwz!
Had 5x maal mijn correcte gebruikersnaam en wachtwoord ingetikt!
Zelf kon ik geen mailtje sturen naar de Administrator van wwz,omdat mijn e-mail adres ongeldig was!(vond dat ook raar)
:chin:morgen,ja mijn Computer werkt weer als van ouds alles op nieuw geinstaleerd heeft wel mijn vrije zaterdag gekost maar het werkt weer.
iemand nog een leuk idee voor de zondag
Hoi Fransjes,goede morgend!tsja vandaag is maar een sombere dag hier in het noorden van Antwerpen(mistig)
Wat zal ik vandaag allemaal doen,goede vraag! Een beetje op wwz surfen,een lekker filmpje bekijken op mijn pc(waarvoor dank aan Dave)wat eten klaarmaken(rosbief met erwten en peekes+aardappelen en als nagerecht een toetje.lol2
Wat me opvalt de laatste dagen,waar zit Baco?lang geleden dat ik nog iets heb gehoord van Jaap Jan!
:chin:volgens mij was baco wel online in de morgen alleen Dirk verneem ik niks meer van:wereld:
Had Baco al opgemerkt,wou hem ff plagen!![]()
Wat betreft Dirk,tsja het wordt toch tijd dat hij boven water komt,want ik maak me een beetje ongerust.
:chin:Ja de zon wil hier ook niet echt door komen maar ga zo toch maar een klein ommetje maken toch even een frisse neus halen:dag:
Baco al enige tijd niet gezien, maar Rik ook niet. Rik zit wel goed, want is wel op Facebookā¦
Georges, hoop dat je een beetje filmpjes kan zien via die websiteā¦ik vind hem ideaal iigā¦
Hallooooo!
Hoe gaat het allemaal met jullie?
Bedankt voor de lieve berichtjes van enkelen van jullie. Dat doet goed!
Lig inmiddels weer op mijn hotelkamer, helaas aan mijn bed gekluisterd, maar dat heb ik er graag voor over!
Als ik uit bed wil moet mijn vriend me omhoog duwen anders lukt het gewoon niet.
Heb best pijn, dus een beetje afleiding doet goed!
Aanstaande dinsdag op controle, vrijdag (helaas) terug naar Nederland en dan worden de nacontroles daar voortgezet.
Wat ben ik mijn chirurg toch eeuwig dankbaar. Hij heeft echt mijn leven gebeterd!
Gelukkig zie ik hem dinsdag nog even. Ik had hem porseleinen Delfs blauwe klompjes meegenomen. Vond hij zo leuk! Beetje waardering mag wel he⦠![]()
Fijne zondag allemaal!
Goed om te horen dat je zo tevreden bent !! Hoop dat de pijn snel weg is !
En nu volgend jaar weer terug naar Thailand ??
Hmm volgend jaar denk ik niet. Ik word nu al down van de gedachte haha!
Standaard ga ik op de dag dat we thuiskomen alweer tickets zoeken om terug te gaan.
Volgend jaar willen we richting Curacao, de familie van mijn vriend bezoeken.
Hij is hier wel geboren, woont hier al zijn hele leven, maar een groot deel van de familie woont nog op Curacao. Ach, lijkt me ook super! Ben nu 2x in 1 jaar 3 weken in Thailand geweest. Ik ben dankbaar dat ik het mee heb mogen maken en ik hoop zeker nog terug te keren. Ik ben stiekem wel verliefd geworden op dit fantastische land
prettig gevoel hƩ !:chin:
Als ik movie aanklik,zoals je heb gezegd Dave,zie ik wel een aantal opties,waaronder de genre van de film,maar geen optie om de film te bekijken in de engelse taal.
Graag wat feedback aub,Dave!
groetjes:georges.:dag: