In Amsterdam gaat het door in het Rhone congres & party centrum aan de Rhoneweg nabij station Sloterdijk vanaf 14.00 uur tot 02.00 uur op zaterdag 19 november :cheer:
Nu Dave,hoop dat je baas(ff reclame maken)van VIENGTRAVELdit waardeerd en dat dit vertaald wordt in een loonsopslag!!
Nu toen (1981)was ik ook iets van plan om fietsentochten te organiseren,maar helaas het is er nooit van gekomen,was hetzelfde moment getrouwd en mijn ex wou liever in Belgie wonen.
Plannen om naar toe te gaan,Jan?
Ga er in de middag even naar toe mede omdat de vrouw in de avond moet werkenā¦
@Dave, oooooo ben zeer nieuwsgierig naar je rond-reis!!! Je hebt weinig geld op het moment lees ik, bij deze keertje lekker eten als je zin hebt?? uitgenodigd bij deze! Ik wil ook een of meer fietstochten gaan doen in Bangkok, mogelijk kunnen we iets combineren 5 of 6 dec? Zijn er meer WW deelnmers in Bangkok op die data 4-5-6-7 dec:vak01::vak01:
Dooie boel hier zegā¦tis toch al 1900 uur in Nederland en Belgieā¦zou toch een beetje internet-tijd moeten zijn⦠Dan maar slapenā¦
En voor lekker eten (met een koud biertje) ben ik altijd in ![]()
Nou, laat ik dan ook gelijk maar even mān 5900e posting halenā¦als we dan toch bezig zijnā¦
Sorry Dave, de champagne gaat pas open op 6000.lol2
Singhaātje kan je wel krijgen.:cheer:
:chin:Avond,drukke dag achter de rug daarom wat laat online maak het niet laat vanavond morgen is het weer vroeg dag:slapen::vak02::slapen::wub::slapen:
zwemvliezen :check
snorkel : check
rubberboot : check
nog 2 weken en ben voor 3 maand wegā¦:zon02:
:chin:Ja de mooie tijden komen voor mij ook steeds dichter bij .>>>:wub::cheer::vak02:
3 maanden⦠:zon02: wow! Hou ons af en toe op de hoogte, hé.:chin:
doe ik zeker Jelle en hopelijk alleen met goed nieuws .
de eerste maand naar mijn vertrouwde plek in Cha Am , bezoekjes afleggen , elke dag fietsen , mijn Thai nog wat bijschaven en verder gewoon genieten en zien wat de dag brengt .
tussen kerst en nieuw ,2 weken richting Lampang-Phrae-Nan om de drukte aan het strand wat te mijden .
met chinees nieuwjaar (23 januari) nog eens een 2tal weken gaan rondtoeren ; naar waar weet ik nog niet .
als iemand nog mooie stukjes natuur weet , hoor ik het graag (geen eilanden)
Zie dat er een aantal plassen in mān straat staanā¦zo toch maar eens poolshoogte nemen⦠Naam tuam of alleen paar verdwaalde plasjes ?
goede morgend iedereen,kom ff piepen vandaag een drukke dag(schilderen van een oude keukenkast,alsook de bladeren aan de straatkant opruimen)
Een zijstraat van Romklao Road vanochtend, op 2 minuten van mān huisā¦
Daar kan ik nog wel even op wachtenā¦of mss zeg ik mān lidmaatschap wel op bij 5.999ā¦
Je moet toch niet door deze straat Dave,om op je werk te geraken?(foto)
Nee, deze straat komt uit op Romklao Roadā¦ik loop over Romklao Road naar werk en passeer deze straat dus alleen maar⦠Kijken hoe de situatie over 1,5 uur isā¦
Vlakbij mān appartement worden boten en zwemvesten verkochtā¦zal eens ff gaan afdingen straks⦠![]()
Succes Dave !