Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik heb het : post 11935 / pagina 569
Nogmaals mijn excuses:chin:

Lijkt mij als water naar de zee dragen…

Ik heb je juist een mail met de postnummer en de pagina.
:chin:Sopirla

ik heb hoofdpijn .

Ben ik de oorzaak?
Wat moet ik nu doen? Niet meer roken tot morgen (gestraft)?:chin:

roken is OK , maar blijf van die paddestoelen af :drugged::drugged::drugged::drugged:

Beloofd !:chin:

Vind het toch maar raar Jan dat je nog steeds geen reactie heb ontvangen van Dirk!
Misschien is hij verhuisd en moet de computer nog aangesloten worden?

Gaan natuurlijk van het positieve uit "Geen nieuws Goed nieuws " maar toch…

Ik gaat nu de 2 bij 2 in was vannacht laat en alweer vroeg uit den veren dus ff wat bij :slapen::dag::chin:

Nog een goede nachtrust toegewenst Jan,en tot morgen!:dag:

Heb ook niks gehoord op m’n PB…vind het niks voor dirk…

Niemand heeft zeker een rechtstreeks e-mailadres van Dirk ? Kan proberen deze via WW te verkrijgen en ff direct een mailtje naar z’n persoonlijke e-mailadres sturen…

Tja misschien een idee…?!

WW even een berichtje gestuurd of ik het e-mailadres van Dirk kan krijgen… Zal normaal wel niet mogen, maar hoop dat ze in deze ff een uitzondering willen maken…

Helaas…er mogen geen e-mailadressen aan derden gegeven worden. Laten we maar hopen dat alles gewoon oke is en dat Dirk druk is.

Bedankt voor de moeite…

Goede morgen,Dave hoe gaat het met je,druk bezig,nog plannen voor het weekend?

Ja, ik ben een Thailand-rondreis in elkaar aan het draaien voor de forumbezoekers van WW. Heb toestemming gevraagd of ik deze in het forum mocht plaatsen, en je schijnt als forumbeheerder dus 1 commerciele sticky te mogen plaatsen. Dus rondreis voor WW komt binnenkort in het forum :smiley:

Weekendplannen nog niet…moet ff rustig aan doen met geld deze maand. Wil wel veel (naar Udon Thani, Phanom Rung of Phimai bezoeken, paar dagen Koh Larn), maar wordt even wachten. Wel zeer binnenkort even paar fietstochten maken…iemand die ik ken is ook een fietstochtorganisatie gestart en schijnt leuke tochten te hebben met na afloop een BBQ en visspa (inclusief). Wil eens gaan kijken wat het is…
En deze week natuurlijk Loy Krathong !

Zou het door gaan Loy Krathong? had ergens gelezen dat met alle waterellende de festiviteiten worden afgelast,of is dit een kwakkel?

In Bangkok zal er wel het e.e.a. afgelast worden. Met het festival wordt de godin van het water, Mae Sanghka, ge-eerd, maar daar is dit jaar natuurlijk niet erg veel reden toe…