Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Avond, en Davenuman wat is de laatste stand van zaken i.v.m water volgens kennissen van mij is het in Don muang steeds erger aan het worden
Veel zieken nu ook onder volwassen mensen

aan iedereen een happy Loy Krathong en dat al je wensen mogen uitkomen

[ame]คาราโอเกะ เพลง ลอยกระทง - YouTube

Goede middag,vandaag wat schilderwerken gedaan,alsook de bladeren aan de straatkant opgereven.
Nu ben juist een maaltijd aan het opwarmen,“nasi goreng” gelukkig heb ik nog een potje cury staan.
Voor de rest,straks een filmpje zien op het filmkanaal(horror) en daarna ff terug op het Thailandforum zo rond 22pm.
Nu zie ik dat den harry een filmpje heeft geplaatst van Loy Krathong!(like it)
Nog altijd geen nieuws van Dirk gekregen Jan?

Georges , vanavond op Canvas 23.35h Black Sabbath …horror en muziek gelijkertijd :beef:

Bedankt voor de tip,Harry!!

:chin:Net een nieuwe keuken en dan al een magnetron maaltijd? of vergis ik me ?lol2lol2lol2

Was te lui om gekookt eten te maken,Fransjes!En die nasi goreng was in 5 minuten klaargemaakt!

:chin:gemak dient de mens Georges verder al plannen voor het weekend of moet je werken het worden wel koude nachten.:dag:

:chin:Ik zie dat we de 12000 post ook alweer gepaseerd zijn feestje:cheer::cheer::cheer:

:chin:Morgen,raar volkje onze toog gangers is er wat te vieren zie je niemand gratis drankje hapjelol2:cheer:lol2

ontbijtje met champagne mss ?

Het wordt een rustig dagje . Fiets onderhoud doen ; vandaag geen kilometers vreten , rustdag en mss een wandeling naar de stad en zien of er ergens een winkel open is .(was vergeten dat het vandaag feestdag is en heb niets in huis om te eten ) .

In Bangkok vandaag alles oke…de waterellende neemt hopelijk snel af. Hoewel ik gisteren in Minburi wel wat ondergelopen zijstraten heb gezien is het bij mij in de straat gelukkig nog steeds droog. Gisteren geen Loy Krathong gevierd…niet echt het moment om de Godin van het Water te eren deze keer…

Wel de Thailand Kennismakingsreis op het forum gezet op mijn vrije dag gisteren en naar een Thaise film geweest in The Mall Bangkapi (prachtig winkelcentrum hier in de buurt). Vandaag weer aan het werk…

't is hier koud, Dave!:mad: Ik ga vandaag m’n stoofke eens aansteken, denk ik.

Mijn centrale verwarming is vanmorgend aangesprongen(zet normaal mijn termostaat s’nachts op 15°)
Tsja,de winter is in aankomst,daar moet Dave,zich geen zorgen over maken in Thailand!

Pffff…zweetheet…zit hier net de fan weer aan…sorry mannen…

Wrijf er het maar nog eens goed in Dave!:smiley:

Hoe zit het met de isolatie George, was vanmorgen nog 19 graden in het huis voor mij nog altijd goed te doen maar de vrouw loopt al aardig te klappertanden dus zet voor de cv maar aan, zij went er nooit aan maar ligt zelfs in de zomer in de avond nog onder een fleece deken op de bank lol2

Wat ? Nog een keer ? Omdat je het zo vriendelijk vraagt dan…

Georges, het is hier weer errug warm vandaag…zo lekker zonder jas naar het buurtrestaurant lopen. Vooruitzichten voor komende maanden: zonnig en erg warm.
Nu tevreden :slight_smile: ?

Wat ben jij erg zeg :mad:lol2

Nu had enkele jaren geleden een nieuw dak laten plaatsen,natuurlijk zonder Isolatie,dus als ik ooit het huis gaat verkopen dan ben ik verplicht om het dak te isoleren! typisch Belgies,ze vinden weeral iets uit om de gewone man(zoals mezelf)te treffen met allerlei regeltjes.