:chin:Sterkte met deze klus en verder moet je nog werken dit weekend?
Ik zie dat ie al 2 weken niet online is geweest…vreemd…
stuur eens PM ?
gedaan
Gaf dit vorige week ook al eens aan…ben benieuwd en wat betreft het water daar laten we ons toch niet van de wijs brengen :beef:
Goede avond iedereen,nog één nachtje werken en ik ben vrij tot en met volgende week woensdag.
Nu ik ben ook benieuwd wat het gaat worden morgen in Bangkok,laten we het beste van hopen.
Tsja den Dirk,mis hem hier ook een beetje op het Thailandforum.
nog een staaltje van media sensatie !
©Bangkok Post : PM denies planning to go abroad
gevonden op “breaking news” van Bangkok Post ; dit verschijnt tussen de berichten vd water ellende en moet de indruk wekken dat de PM plannen had om het land te ontvluchten .
lees je artikel verder dan gaat het over de trip naar India VOLGENDE maand die ze aflast ingevolge de water overlast in haar land !
:chin:Morgen,lekker kopje koffie en dan de zaterdag klusjes en het nieuws volgen over Bangkok dat zal mijn zaterdag wel zijn.
en natuurlijk de topper Twente-PSV in de avond
fijn weekend een ieder:wereld:
Goede morgen,ben juist opgestaan ff een stukje eten en daarna na de winkel voor wat boodschappen.
Wens iedereen nog een zalige herfstvakantie toe,en geniet van het prachtig weer.
:chin:morgen,was een spannende wedstrijd twente -PSV 2-2
tijd verschil met Thailand weer 6 uur
mooie zondag een ieder
Tsja het schort wat aan het spel van PSV de laatste weken,driesje heeft zijn kruit verschoten en wacht al een aantal weken op een doelpuntje!
Wat me ook opval is dat Inter Milan het dit jaar slecht doet,gisterenavond thuis weeral verloren(Juventus)
bellen van Thailand naar Belgie met Thaise Sim , hoe was het nu weer ???
:chin:Was wel een van de betere wedstrijden van PSV dit seizoen rode kaart was volgens mij niet te recht en mertens schot binnen kant paal bal ging er uit helaas(laatste minuten):mad:
met 009 31… of 009 32… bel je voor 20ct p/m naar nederland of belgie
:chin:Ja Georges een af sluitend drankje voor dit weekend en dan ik lekker mijn bedje opzoeken.
Zou zeggen,hou er de moed in Fransjes,leef van dag tot dag,niets moet alles kan(als je weet wat ik bedoel?)
groetjes:georges.:dag:
:chin:Morgen ,er schuiven maar weinig nieuwe gezichten aan de toog iedereen is wel kom :dag:
goede morgen iedereen,vandaag niet werken het geeft me de gelegenheid om nog wat enkele karweien tedoen (thuis)en straks wat chatten met mijn euchh (groot woord)vriendin.
:chin:Er is weer liefde in de lucht:wub::wub::wub:heerlijk om te horen maar loop zeker niet te hard van stapel :vak02::wub::vak02:is dit niks met de kerst Georges ?
Dat zal ik zeker niet doen,Fransjes!tot ik 100% zeker ben van mijn zaak!!