Thailand zever-topic: Aan den toog

Goede morgen iedereen,bij ons in Belgie en ook in nederland is het een “feestdag” dacht ik?
Ook weeral een stralende dag,met mooie aangenamen temperaturen(zo zou het altijd moeten zijn in de winterperiode)

:chin:En dat idee voor de kerst dat is toch wel aan trekkelijk 100% heb je toch niet:vak02::wub::vak02:

Ik haat sneeuw en koude temperaturen Fransjes,zal zeker noit mee doen aan de 11 steden tocht in Nederland!ha ha ha !!

:chin:dus wordt het dan toch:vak02::wub::vak02:Thailand heerlijk aan het strand ?

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“VUK_mjnnO18” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div> wie kent deze hit nog? het was één van mijn vroegere favorieten!! veel luister plezier!

yes en “Blinded by the light” en “Mighty Quinn” we worden (zijn) oude ro(u)ckers !!

Vond het indertijd een goede groep"Manfred Mann" natuurlijk was Blinded bij the light ook één van mijn favorieten singles toen.

ook nog ff naar Procol Harum gekeken …Jesus …heb er ook nog zo bij gelopen …heerlijke tijden !

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Q3ip6gwQo6k” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div> Wat denk je van den deze?
Onze goede vriend Randy Bachman,voormalige leadzanger van Bachmann Turner Overdrive.

BTO ? was er eigenlijk wel slechte muziek toen ? en dan kwam de Psychedelic en Emerson,Lake and Palmer , Pink Floyd en de blues van Rory Galagher , Cream …yamie…yamie wou dat ik terug kon …

De Who met Roger Daltrey(you better you bet)
The Doors,The end
en natuurlijk peter gun van Emerson Lake and Palmer!het ging zo:lady’s and gentlement’s:EMERSON LAKE AND PALMER !!

Hey guys, veel van de “oude” rock&roll is mij bekend en gelijk AC/DC zegt: …we salute you":chin:
gegroet

http://roxanne7128.multiply.com/video/item/301

What about this?:cheer:

[ame]- YouTube

And this ?:chin:

[ame]Angus Young - Best Guitarsolo ever!!! (Let there Be Rock) - YouTube

Tof ! hé?:chin:

En dit ?:chin:

Rock’n Roll everywhere !:chin:

Goede middag vrienden,heb zojuist een nieuwe peiling gemaakt over eten,je kan deze peiling terugvinden zie link: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=124881
groetjes:georges.

Hi guys

Guess what? Helemaal opgefokt (Alice Cooper concert straks, helemaal in the mood) en hier alles en overal zingt op maximum IRON HORSE - MY SWEET LOUISE…ik denk dat iets kapot is…:chin: