Thailand zever-topic: Aan den toog

Wat een rotsituatie, hè…
Wij vertrekken morgenavond al…
Gelukkig slapen we de eerste 2 nachten in de buurt van Suvarnabhumi en vliegen dan meteen door naar Chiang Mai… :slight_smile: daarna komen we pas op 10 nov. weer terug in bkk. Hopelijk is de situatie dan iets verbetert.

Fijne dag allemaal en voor de mensen die ook bijna vertrekken: goede reis!

:chin:Maak er toch iets moois van je tijd in Thailand
groetjes Fransjes

waar precies in de buurt van de luchthaven ?
mijn zus gaat zaterdag en zit dan 2 dagen in Bang Phli Yai (20 minuten vd luchthaven); wacht nog de info van Richard Barrow af hoe de situatie daar is , hij gaat vandaag daar foto’s maken .

als je terug van Chiang Mai naar BKK vliegt , hou er dan rekening mee als je nog geen ticket hebt , dit tijdig te boeken .
Ik veronderstel dat het veel drukker zal zijn omdat er nog steeds geen treinen CNN - BKK zijn en dus iedereen met het vliegtuig terug zal gaan .

goede reis en hou ons op de hoogte van Bangkok ! chookdie !!

Wij verblijven 2 nachten in het Amaranth Hotel, op ongeveer 15 minuutjes van de luchthaven. Worden opgehaald door mensen van het hotel, dus we hoeven ons geen zorgen te maken… :slight_smile:

De binnenlandse vluchten heb ik een tijd geleden al geboekt. Had bijv. promo tickets bij Air Asia voor 800 baht Bangkok - Chiang Mai. Goed te doen!

Ik zal proberen af en toe een berichtje op het forum te plaatsen.

Wij ook niet hoor Frans.
Gelukkig wonen de meeste Isaan (Sisaket) en daar is weinig aan de hand. De rest van de familie en vrienden die in BKK wonen is weer een heel ander verhaal die zitten (net als ons) in spanning. Het is een rottijd zeker ook voor Keth aangezien ze zo ver weg zit en ze niet kan helpen :frown: Nu weet ze gelukkig wel dat als ze zelf daar was geweest ze ook niet veel kon doen maar toch het gaat om het gevoel.

Noordelijke wijken hebben te kampen met de grootste problemen.
Vlak naast de rivier zal er ook het e.e.a. ondergelopen zijn.
Gebieden als Khaosan, Silom, Sukhumvit nog niks aan de hand.

1 like

Bedankt voor de update Dave! Fijn om rechtstreeks op de hoogte te worden gesteld van iemand die er woont… :smiley:

Volgens een bericht op “De Aziatische tijger” gooit de PM de handdoek in de ring, Bangkok gaat overstromen.

http://www.nationmultimedia.com/politics/PMs-address-on-flood-30168570.html

http://www.nationmultimedia.com/politics/All-Bangkok-to-be-inundated-FROC-30168603.html

Reisadvies Thailand aangescherpt

Medewerkers van een overstroomde fabriek in een voorstad van Bangkok stellen producten veilig
AFP
Toegevoegd: woensdag 26 okt 2011, 12:14
Het Ministerie van Buitenlandse Zaken ontraadt niet-essentiële reizen naar Bangkok en andere delen van Thailand. Het land kampt na aanhoudende regenval al ruim een week met overstromingen. Er zijn zeker 300 doden gevallen.

Vooral het noorden en midden van het land zijn zwaar getroffen, waaronder ook de hoofdstad Bangkok. Het internationale vliegveld is open, het tweede vliegveld, Don Muang, staat onder water.

Volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken zijn de toeristische gebieden in het zuiden, zoals Phuket, Pattaya en Krabi, goed bereikbaar, zowel over de weg als via de lucht.

NieuwsoverzichtNieuws buitenland
12:14BUITENLANDReisadvies Thailand aangescherpt

Bron: NOS.nl

:chin:avond Georges moet je weer de nacht in?
Zit er voor je nog een trip in naar Thailand dit jaar?

:chin:En Dirk horen we maar weinig van zal hij geschrokken zijn van het water in Thailand en is zijn plannen aan het veranderen?

Ja zodadelijk moet ik naar mijn werk(22:45pm)Zal waarschijnlijk naar Thailand gaan in December voor 3 weken!Heb het nu wat te druk met allerlei dingen.

:chin:Morgen,een vrij dagje vandaag even kop koffie aan de toog en dan toch even naar buiten.

Ik doe lekker even een bakkie met je mee Frans!

:chin:Melk en Suiker:dag:

:chin:Avond rustig dagje aan de toog was wel aardig weer vandaag

:chin:Davenuman heb je nog wat info over Bangkok over het water

:chin:Morgen,toch nog lekker geslapen :slapen:vandaag niet veel van plan .

morgen,ben juist op vannacht wat gewerkt(slypen van rails)toen ik thuis kwam begon het te regenen.
Vanmiddag ff naar het kerkhof om een graf van mijn grootmoeder&Grootvader en van mijn moeder&vader te kuisen.