wil je info van iemand ter plaatse , lees dan mijn vorige post eens door aub .
en ook deze :http://www.thaitravelblogs.com/2011/10/essential-thaiflood-information-for-foreign-tourists-in-thailand/#comment-5923
Goede middag vrienden,straks weeral gaan werken,men verwacht sānachts enkele regenbuien in het noorden van Antwerpen.
Fransjes,Pee s vee gelijk gespeeld op Vitesse?
Wat betreft Ajax-Feijenoord(1-1) vond het eerlijk gezegd maar een saaie bedoening.
gisteren ook de match(samenvatting)gezien de engelse derby:M United tegen City,wat was dat voor een uitslag,ocharme de gokkers.(al een geluk dat ik geen tijd had om te wedden,anders was ik mijn geld kwijt)
hallo
ik wil alleen NU kleding meenemen ivm de overstroming , niet voor die mensen die met de mode mee willen gaan of mij aanpassen aan die mensen die het net niet nodig hebben
weet iemand of het nut heeft en of het helpen is , om kleding mee te nemen , zo niet neem ik alleen voor mijzelf genoeg mee
gr jacqueline v z
:chin:Kan zeker geen kwaad als niet kapot en er gewoon netjes uit ziet kan je zeker veel mensen blij mee maken
:chin:Het gaat met de week slechter bij Psv Rutte krijgt het helaas niet op de rit als er geen winst komt tegen Twente zie ik het heel somber in .:mad:
Sorry dat ik het zo cru zegt Jacqueline(wel een nobele gedachte)maar denk eerlijk gezegd dat de mensen niet wachten op je kleding.
Wat je wel kunt doen,een familie die het niet breed hebben,eens meenemen naar een eetkraampje of naar een winkelcentrum om nieuwe kleren te kopen.
groetjes en niet teveel piekeren over mijn antwoord op je vraag!!
georges.:chin:
Dan heb je een ticket met upgrade,want wij mogen maar 20kg meenemen en 7kg handbagage.
:chin:
ik heb het denk ik niet goed gelezen en telt die 30 kg alleen voor die passagiers die doorvliegen naar taipai bedankt
Neem een opblaasboot mee. Daar kan je nu vast wel iemand blij mee maken.
Nok Air heeft zān vluchten tot 1 november opgeschort, water bereikt nu ook de luchthaven.
Komt steeds meer onder water te staan in de noordelijke districten.
Hier Ladkrabang, omgeving Suvarnabhumi, nog niks aan de hand. Airport is ook gewoon open en sowieso zullen ze er alles aan doen om die operationeel te houden.
Wel waterschaarste in Bangkok, ook in Pattaya vrijwel geen water meer te krijgen.
Sukhumvit was ik afgelopen weekend nog, veel voorzorgsmaatregelen bij winkels (zandzakken, provisorisch gemetselde muurtjes), maar verder niks aan de hand. Life as usual.
We wachten maar weer af wat nog komen gaat. Volgens berichten wordt er morgen weer veel water met de Chao Phraya verwacht.
hey Dave , mijn zus komt op 1 november naar Bang Pli ; heb je enig idee hoe de situatie daar is ?
Bang Pli is een omgeving met redelijk wat klongs ā¦dus???
'k weet dat het moeilijk in te schatten is met het āprobleemā WE
Nee, durf niet te zeggen wat de situatie in Bang Pli momenteel isā¦heb hier geen info over.
Iets anders(daarvoor hebben we deze kletstopic aan den toog),het moet niet altijd over waterellende in Thailand gaan.
China is amper bekomen van de dood van de Chinese peuter die tot twee keer toe overreden werd en nadien door 18 voorbijgangers straal genegeerd werd, of een nieuw gruwelijk incident dient zich aan. Een vrachtwagenchauffeur reed er een vijfjarige jongen aan, waarna hij naar verluidt nog eens opzettelijk over zijn lichaam reed om zeker te zijn dat het jongetje dood was. Dat zou goedkoper zijn dan voor de ziekenhuiskosten op te draaien.
Wat is er allemaal aan de hand in China,Hebben ze daar geen respect voor een mensenleven??
Tja heel weinig respect daar voor het leven Georgesā¦
Het is ongelooflijk dat er nog geen negatief reisadvies wordt afgegeven om naar Thailand te reizen gezien de logistieke problemen en het drinkwater schaars wordt en veel 7/11 winkels de deuren moeten sluiten en de overstromingen alleen maar toenemenā¦
:chin:Avond wat later op dag Georges mijn gedachten zijn de laatste dagen veel in Thailand heb daar familie en vrienden wonen in de getroffen gebieden daarom ben ik hier veel mee bezig
groetjes Fransjes
Das te begrijpen Fransjes! vind het erg dat er mensen zijn die hun hele hebben en houwe zijn kwijtgespeeld met al die waterellende!
Nu ik hoop alleen maar dat het huis van mijn ex-vriendin in Phraibeung,is ineengestort.dan lach ik in mijn vuistje!
(de vaste leden weten wel hoe mijn situatie was enkele maanden voordien,wat betreft mijn ex-vriendin)
Goede morgen,Dave!
Ben juist thuis van het werk,heb maar 3 uurtjes gewerkt en wordt 8uren betaald!
Vannacht rails geslepen,was niet al te zware arbeid.
:chin:morgen, even hapje en een kop koffie en dan kan ik er weer tegen vandaag .
:chin:Volgens mensen die ken in Bangkok staat er steeds meer water in de huizen ook wijken die tot nu relatief droog stonden en onder kinderen steeds meer zieken
ben echt niet gerust op Georges en andere forum vrienden.