Mijn Pc, die minstens 10 jaar oud is, doe het perfect, geen problemen te melden (ik moet niet te hard roepen)
Groetjes
Sopirla>>>
:chin:morgen het is fris buiten maar het ziet er wel lekker uit met het zonnetje weer voor warme drankjes
zijn er nog leuke tips voor het weekend?:cheer::zon02::cheer:
Fris? Het was gewoon KOUD haha. Gelukkig komt er nu hier inderdaad ook een waterig zonnetje. Wij gaan morgen naar Amsterdam ivm de Thailand actie.
Vannacht temperaturen gehad van 2° heb niet veel van de koude gevoeld omdat ik āhardā aan het werken was.
Nu ben al een tijdje op,en zie buiten op de termometer dat het 3° graden is momenteel in het noorden van Antwerpen.
Jongens hoe zit het met de waterellende in Banglamphu,varen de rivierexpress boten?
Dave,zijn er nog problemen in Dong Muang(airport)kant laksi*
Hoe zit het bij jou aan survarnabhumi(Viengtravel),nog geen natte voeten?
:chin:Georges ziet er allemaal niet best uit als ik de Bangkokpost lees.:mad:
Trouwens waar is Dirk(Pie) al toch enige tijd stil vanaf zijn kant !?!
Gohh Jan,ik vraag het me ook af waar Dirk zit?
Weet wel dat hij bezig was om heel zijne boel te verhuren&verkopen en dan daarna te gaan rondreizen in Thailand.
De deal rond zijn bedrijf zou rond de jaarwisseling zijn dat weet ik zeker verder zijn huis in de verkoop etc maar opeens is het stilā¦
Misschien wat forum moe? of teveel werkbezigheden ,wie zal het zeggen?
Hopelijk vind Dirk weer snel de weg naar het Thailandforum.
:chin:Morgen, volg met spanning hoe het gaat af lopen voor Bangkok met het water
:chin:laten we hopen dat hij weer snel iets van zich laat horen.:dag:
Volgens een notificatie via Thaivisa.com verwachten ze de eerstkomend 4 tot 6 weken nog hevige overstromingen waarvan de aankomende week het hevigst isā¦
Goede morgen,ben juist opgestaan het eerste wat ik deed was de verschillende sites op het net afgaan ivb;de waterellende in Thailand.
Het ziet er naar uit dat er op korte tijd nog geen betere vooruitzichten zijn wat betreft voor Bangkok en de buitenwijken.
Las ook dat er volop wordt gehamsterd in de winkels.
Nu verleden jaar(oktober)was ik ook in Bangkok en zag dat de Chao Phraya rivier buiten zijn oevers trad,tempels die onderliepen zelf de hoofdstraat van Nontaburi lag helemaal onder het water.
Nu iets anders waar ik ben van geschrokken was het overlijden van het Chinese meisje(had het filmpje gezien)echt waanzin!!Passanten die voorbij liepen precies ofdat er niets is gebeurd.
De chauffeur die door reed zonder zich te bekomeren over de toestand van het meisje.
Echt dit heeft mij diep gepakt,wat lopen er toch slechte mensen op deze aardbol,bahh!
Heb een artikeltje geplaatst in het Chinaforum(filmpje) zie deze link:http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=124197
Bron: Thaivisa.com
Volgens The Association of Thai Travel Agents (ATTA) is het aantal nieuwe boekingen 70 procent lager dan gebruikelijk voor deze tijd van het jaar in Bangkok!
@:Dave:Is er bij jullie ook een terugval te merken?
:chin:Georges de laatste berichten zijn echt niet best voor Bangkok het water komt op steeds meer plaatsen (wijken) de straten in
380 miljoen sqm water zorgt voor een enorme schade in het noordelijk deel van Bkk en er komt nog wat meer water aan, ze verwachten dat de komende 5 tot 10 dagen het waterpeil met nog 1 meter gaat stijgenā¦
En waarschijnlijk vinden ze dit nog vreemd ookā¦ja het TOERISME⦠laten ze eerst denken aan die mensen waar het water tot aan de plafondās staat in hun huizen etcā¦
:chin:Morgen, het is een frisse start van de dag hier in Nederland vandaag een beetje het voetbal volgen en natuurlijk de ontwikkelingen in Thailand