De “schrijver” weet alles !
En wat zei hij?
als er iemand is die dit snapt ga ik bij mijn volgende bezoek aan Thailand een week in het klooster:slapen:
Het beste is om aan de “schrijver” zelf te vragen
deze rubriek noemt “zever aan de toog” maar dit is volgens mij de overtreffende trap .
een grap is leuk en ook ik hou daar van , maar dit …???
sopirla verklaar je eens nader ipv verdeeld over 2 topics je ongenoegen duidelijk te maken over iets, vermoed dat het over de peiling gaat
Nou ???
het wordt steeds vager
Ja, het gaat over de peiling…
Hij weet het…hij is een van mijn beste vrienden van de “forum”…
kan de moderator hier aub een einde aan maken .
:chin:kunnen we dit gewoon laten rusten en onze aandacht weer besteden aan Thailand daar is momenteel wel meer aan de hand met al dat water
Ik zal een einde maken: het is heel simpel, ik ben een vrouw, dus ik kon niet stemmen, vermits ik ook geen lesbische ben; dus waar stond ik ? en ik schreef toen dat ik neutraal zal blijven !
Blijkbaar worden mijn e-mails niet gelezen en de hele boel is een grote grap geworden !!!
Meer is het niet !
en Georgy is een van mijn beste vrienden van deze “forum”; ik zal hem nooit kwaad doen; helpen, altijd; daarvoor zijn frienden…
Groetjes
Sopirla>>>
Men mag zeveren aan den toog of ook naast de questies babbelen.
Natuurlijk zijn er meer andere dingen die nu momenteel aan de orde zijn zoals de waterellende in Thailand.
Ja, ik heb gisteren met Rik erover “gepraat”; ik zal zoeken wat België van plan is (als ze zijn…)
Ik zal je informeren (omdat ik weet dat je in een crisistijd ben)
Groetjes
Sopirla>>>
:chin:Normaal ben ik toe aan een Chang biertje maar nu lust ik wel wat sterkers
:chin: Kom langs, er is keuze voor iedereen en…ik ben geen heks en…het was gewoon een grote min of meer mislukte grap !
Groetjes
Sopirla>>>
Is WW bij iedereen weer zo traag vandaag of alleen bij mij ?? Overige websites geen problemen, alleen met WW…
Neen, Dave, ik heb geen problemen…
Enjoy the family,heb ook wat problemen met wwz(gisteren begonnen)traag van de ene pagina naar de andere surfen!
Oja:mijn keuken is bijna af(het begint er op te lijken)
Voor de rest,ben ik precies een opgewarmd lijk(zombie)heb bitter weinig geslapen deze week.
Zeg waar zit Dirk, heb hem al een paar dagen niet gezien op het Thailandforum,heb ik iets gemist?